Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ipsos Access Panel
Treść opinii: 21.12.2012 po raz pierwszy zgromadziłam wystarczającą liczbę punktów by móc zamówić nagrodę za dotychczas wypełnione ankiety.1091punktów to bon Ticket Compliments wartości 25 PLNDużo to czy mało.Rzekła by że umiarkowanie.Za ankiety otrzymujemy ok. 100 punktów.Czasem mniej czasem więcej zależy od badania.Oczywiście jeżeli są w ogóle przyznawane za niż punkty bo nie jest to regułą i za niektóre punktów nie ma a jej wypełnienie gwarantuje nam jedynie udział w losowaniu.Same zamówienie jest proste po zalogowaniu choć nie dokońca takie intujcyjne jak by się mogło by nam zdawać.Pułapka i pewna nie ścisłość jest również w informacji odnośnie czasu wwysyłki.Na stronie (zakładka nasz program punktowy) czytamyWysyłkaWszystkie bony zakupowe Ticket Compliment Premium są dostarczane za pośrednictwem zwykłej poczty. Czas przesyłki zajmuje około 2 – 3 tygodni.Ale no własnie te 2-3 tygodnie należy liczyć nie od momentu złożenia zamówienia.W tej sprawie wysłałam zappytanie @ i dowiedziałam się że Dziękujemy za otrzymaną wiadomość. Chcielibyśmy Cię powiadomić, że zamówienia na kupony składane na naszej stronie internetowej przetwarzamy pierwszego i piętnastego dnia każdego miesiąca, a następnie wysyłamy je po upływie około 3 tygodni od czasu przetworzenia. W związku z tym prosimy o 5 do 8 tygodni cierpliwości w oczekiwaniu na realizację zamówienia na kupony. Z poważaniem, Zespół wsparcia IpsosA więc suma summarum czas realizacji jest koszmarnie długi i z tym się musimy chcąc nie chcąc liczyć