Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Ipsos Access Panel

Treść opinii: Lubię siebie w roli respondenta. Ankiety są mniej lub bardziej tematycznie ciekawe. Dzięki zaproszeniom do wszelakich badań mam możliwość dowiedzenia się o planowanych zmianach i nowościach. Od kilkunastu miesięcy nastąpił prawdziwy bum na tzw. e panele badawcze. Platformy gdzie przez internet możemy wypełniać ankiety uruchomiło kila dużych agencji Badania Rynku i Opinii publicznej. Działanie i zasady uczestnictwa w tych programach są na różnym poziomie. Częstotliwość zaprószeń do konkretnych badań nie jest cykliczna, i nigdy nie wiadomo kiedy dostaniemy kolejne zaproszenie. Pozostaje czekanie. Inną kwestią jest wynagrodzenie. Jest ono w formie punktów, które to możemy wymieniać na nagrody. Tyle jeżeli chodzi o rys ogólny działania e paneli. Teraz konkretnie o firmie. IPSOS jest międzynarodową grupom badawcza, dość znaną. Projekt internetowy całkowicie jej jednak nie wychodzi. Najpierw długo, długo nic. Przychodziły do mnie zaproszenia do bań, lecz strona panelisty nie działała. Komunikat o jej przewidywalnym uruchomieniu co i raz ulegał zmianie i przesunięciu w czasie. I w końcu 22.06.2011 dostaję e-maila że strona została uruchomiona. Wszyscy niestrudzenie pracowalismy przez ostatnich kilka miesiecy w oczekiwaniu na uruchomienie nowej polskiej strony internetowej Ipsos Access Panels! A teraz chcemy pokazac ja Tobie! Poznaj korzysci pelnego czlonkostwa. Pamietaj, ze wiecej wypelnionych ankiet = wiecej nagród. Zaloguj sie teraz, aby zobaczyc stan swojego konta: • Wejdz na strone www.iap-interactive.com • Zaloguj sie, wpisujac ponizsze dane: Wskazówka: Po zalogowaniu mozesz zmienic haslo na takie, które zapamietasz. Z menu glównego wybierz opcje Mój profil, a nastepnie postepuj wedlug instrukcji dotyczacych zmiany hasla. Wszelkie pytania, watpliwosci i problemy zwiazane z dzialaniem panelu prosimy kierowac na adres epanel-pl@ipsosinteractive.com. Caly zespól Ipsos Access Panels dziekuje Ci za nieprzerwane uczestnictwo. Z powazaniem, K………. G….., Ipsos Access Panels Lepiej późno niż wcale. Przy okazji dowiaduję się że wcześniejsze wypełnione ankiety nie brały nie jako udziału w panelu, nie były przypisywane do naszego konta. Jakoś to przeżyję choć zagranie zgoła nie uczciwe. Wypełniam pierwszą ankietę po starcie. I co .Również ona nie zostaje zarejestrowana. W każdym bądź razie ja jej w swoim profilu nie mam odnotowanej. Na moje zapytanie firma odpowiada: Drogi Członku Panelu, Przepraszamy za niedogodności, na które natrafiłaś. Chcielibyśmy poinformować, ze względu na sporadyczne problemy techniczne, nadal mogą być przypadki, gdy punkty za niedawno zakończone badania nie pojawią się na koncie. Punkty i status realizacji badania są prawidłowo zarejestrowane w naszej bazy danych. Należy pamiętać, że badanie musi być całkowicie zakończona, aby związane z nimi punktów do przyznania. W takich przypadkach punkty muszą być przesłane ręcznie w każdym koncie przez nasz zespół Management. Może to potrwać kilka tygodni, aż do punktów są ręcznie dodane. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z poważaniem, Obsługa Klienta Ipsos Nasza firma w sposób ciągły poszukuje sposobów poprawy jakości wsparcia świadczonego cenionym członkom naszego zespołu. Prosimy o poinformowanie nas, jak bardzo jest Pan/Pani zadowolony/a z naszej odpowiedzi przez wzięcie udziału w krótkiej ankiecie dostępnej po kliknięciu tutaj. Choć nagrody i premie są dla mnie tu sprawą drugorzędną, dalszo planową, priorytetem jest zainteresowanie tematyką to mimo to jeżeli są przez firmę przewidziane profity, a te oczywiście są jak najbardziej pożądane i miłe, wyrażają bowiem podziękowanie za naszą współpracę i dają silniejszą motywację to warunki te powinny być dotrzymane. Nie udolność firmy obniża jej wiarygodność. Nie tylko w moich oczach ale również dla potencjalnych firm zlecających badania. Przy obecnym rozwoju technologii informatycznej dziwi mnie fakt że w tej tematyce firma nijak jak widać sobie nie radzi. Jedyny plusik za dobra, szybka komunikację na linii respondent-firma.No I za fakt że mimo wszystko podejmowane są próby poprawy.Czekam na lepsze jej efekty.