METRO

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

W sprawie ofert...
W sprawie ofert i naszego zapytania otrzymaliśmy bardzo szybką odpowiedź zwrotną mailem. Była w pełni wyczerpująca.

Szymon_400

23.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam farby do...
Potrzebowałam farby do włosów, więc udałam się do sklepu"Metro" z art.kosmetyczno-chemicznymi. W sklepie czysto. Przed wejściem koszyki do samoobsługi. Powierzchnia sklepu - duża, zastawiona jest regałami z kosmetykami. Artykuły ustawione w/g asortymentów.Ceny - i tu zaczął się problem bo na opakowaniach owszem naklejone były karteczki na których powinny być ceny, ale cen nie było widać (być może artykuły były tak stare że napisy wyblakły).Na półkach pod artykułami powinny umieszczone być ceny - ale nie pod wszystkimi były. W sklepie duże promocje, ale nie wiadomo od jakich cen, bo widać tylko duże napisy np:30% taniej, promocja - minus 20% itp.Panie ekspedientki nie były zbyt zainteresowane klientami , zajęte były rozmową. Nie tylko mnie się to nie podobało.Klienci nie bardzo sobie radzili. Chociaż na moje pytanie o cenę farby do włosów na której nie było ceny pani wzięła opakowanie do kasy i podała cenę . od której należy sobie samemu odliczyć % promocji. W rezultacie nic nie kupiłam.Wychodząc zobaczyłam na regale umieszczoną informację, że ceny artykułów mogą być inne niż na półkach ze względu na zmianę stawiki VAT . No cóż VAT zmienił się od 01.01. a teraz już jest połowa lutego , więc chyba gdyby panie były zajęte pracą a nie rozmową ze sobą byłoby to z korzyścią dla klientów.

Bożena_141

13.02.2011

Placówka

Skarżysko-Kamienna, Kosmonautów 1

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam kupić konkretną rzecz a mianowicie farbę do włosów dla teściowej. Po wejściu do sklepu łatwo odnalazłam półki z danym produktem a ponieważ nie wiedziałam jak wygląda ta farba znałam tylko jej nazwę a na półce było ich bardzo dużo postanowiłam zapytać pani z personelu,która stała praktycznie obok i była do dyspozycji klientów. Gdy zapytałam o daną farbę odrazu podeszła do półki i mi ją podała po czym zapytała czy w czymś jeszcze pomóc. Była miła i z uśmiechem na twarzy wykonała moja prośbę. Po przejściu do kasy choć byłam druga w kolejce stałam prawie 10minut! Starsza Pani przede mną wybrała sporo produktów i prawie do każdej z tych rzeczy miała jakieś zapytanie do sprzedawcy. Pni kasjerka chętnie udzielała odpowiedzi na zadane pytania i wyrażała swoją opinię mimo iż zaraz zrobiła się kolejka. Nie została uruchomiona druga kasa ale po wyjściu tej starszej pani szybko reszta klientów została obsłużona. Ja również byłam obsłużona bardzo mile, pani uśmiechała się, podziękowała za zakupiony towar i pożegnała się. Ogólnie odniosłam dobre wrażenie co do tego sklepu.

pigula87

04.03.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)

METRO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż METRO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W sprawie ofert...
W sprawie ofert i naszego zapytania otrzymaliśmy bardzo szybką odpowiedź zwrotną mailem. Była w pełni wyczerpująca.