Opinia użytkownika: Bożena_141
Dotycząca firmy: METRO
Treść opinii: Potrzebowałam farby do włosów, więc udałam się do sklepu"Metro" z art.kosmetyczno-chemicznymi. W sklepie czysto. Przed wejściem koszyki do samoobsługi. Powierzchnia sklepu - duża, zastawiona jest regałami z kosmetykami. Artykuły ustawione w/g asortymentów.Ceny - i tu zaczął się problem bo na opakowaniach owszem naklejone były karteczki na których powinny być ceny, ale cen nie było widać (być może artykuły były tak stare że napisy wyblakły).Na półkach pod artykułami powinny umieszczone być ceny - ale nie pod wszystkimi były. W sklepie duże promocje, ale nie wiadomo od jakich cen, bo widać tylko duże napisy np:30% taniej, promocja - minus 20% itp.Panie ekspedientki nie były zbyt zainteresowane klientami , zajęte były rozmową. Nie tylko mnie się to nie podobało.Klienci nie bardzo sobie radzili. Chociaż na moje pytanie o cenę farby do włosów na której nie było ceny pani wzięła opakowanie do kasy i podała cenę . od której należy sobie samemu odliczyć % promocji. W rezultacie nic nie kupiłam.Wychodząc zobaczyłam na regale umieszczoną informację, że ceny artykułów mogą być inne niż na półkach ze względu na zmianę stawiki VAT . No cóż VAT zmienił się od 01.01. a teraz już jest połowa lutego , więc chyba gdyby panie były zajęte pracą a nie rozmową ze sobą byłoby to z korzyścią dla klientów.