WARS

(4.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Bardo łatwa nawigacja...
Bardo łatwa nawigacja po stronie, wszystkie informacje napisane bardzo przejrzyście.

Jakub_773

29.01.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas podróży pracownik...
Podczas podróży pracownik firmy podchodzi do każdego przedziału i oferuje zakup śniadania/obiadu/kolacji po przystępnej cenie. Potrawy mają znakomity smak i przystępną cenę

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik obsługujący minibar...
Pracownik obsługujący minibar był naturalnie uśmiechnięty, miał sympatyczny głos, a każdego pasażera witał słowami 'dzień dobry', po czym uprzejmie proponował poczęstunek i zapraszał do wagonu restauracyjnego. Mówił też, że posiłek może być dostarczony do przedziału i podał mi menu. Zostałem bardzo dobrze obsłużony i zachęcony do wizyty w wagonie restauracyjnym. Tam sympatyczna kelnerka również przywitała mnie słowami 'dzień dobry', po czym podała kartę. Ponieważ wiedziałem już, co zamówię, poprosiłem o piadę Ferrara oraz zimną Pepsi. Po chwili kelnerka podała mi Pepsi, a po kilku minutach posiłek, życząc przy tym smacznego. Piada była ślicznie udekorowana i wyglądała zachęcająco. Smakowała wyśmienicie - mięso było gorące, tortilla ciepła, ogórek chłodny i chrupiący. Całość doskonale się komponowała i sprawiała wrażenie świeżości. Po posiłku podszedłem do baru i uregulowałem należność, zostawiając też napiwek, ponieważ byłem bardzo zadowolony zarówno z obsługi, jak i z jakości potrawy. Obsługująca mnie pani podziękowała mi za wizytę i pożegnała słowami 'do widzenia'. Podczas dalszej podróży pracownik obsługujący bar ponownie odwiedził mój wagon, proponując kawę. Gdy odmówiłem, odpowiedział sympatycznym uśmiechem. Uważam, że obsługa WARSu jak i serwowane potrawy są na najwyższym poziomie.

nattan

02.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

WARS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż WARS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardo łatwa nawigacja...
Bardo łatwa nawigacja po stronie, wszystkie informacje napisane bardzo przejrzyście.