Apteka 1

(3.44)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Apteka 1 mieści...
Apteka 1 mieści się w Centrum Handlowym Emka. Drzwi i szyby wejściowe były czyste,w aptece również panował porządek. W aptece nie było kolejek, gdyż było 2 sprzedających. Pan aptekarz przywitał mnie słowami "Dzień dobry", po czym spytał się "w czym mogę pomóc?". Pomógł mi również wybrać odpowiednie leki na przeziębienie. Pan aptekarz był kompetentny i widać, że miał dużą wiedzę o sprzedawanych lekach. W tej aptece spotkałam się z bardzo miłą obsługą.

Anna_1646

06.10.2012

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 20

Nie zgadzam się (0)
Do apteki udałam...
Do apteki udałam się z receptą. Weszłam do czystego pomieszczenia, pachnącego specyficznym zapachem apteki. Otwarte było jedno okienko przy którym stał jeden mężczyzna. Szybko zostałam zaproszona do nowego okienka, które otworzyła druga farmaceutka. Uprzejmie wzięła ode mnie receptę, przyniosła potrzebne leki pytając czy znam jego stosowanie. Skasowała lek, poprosiła o wpisanie Pin-u, podziękowała za zakupy. Była to bardzo miła spokojna wizyta.

Karolina_1229

04.09.2012

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 143

Nie zgadzam się (0)
Byłam w tej...
Byłam w tej aptece po raz pierwszy. Obsługująca mnie farmaceutka wyglądała na zmęczoną i niezadowoloną z mojego pojawienia się. Poprosiłam o zrealizowanie recepty oraz o jakiś dostępny bez recepty spray do nosa. Pani obsługiwała nie byle jak, na odczepnego wydała mi leki, ufając jej kompetencji i nie wczytując się w opakowanie, zapłaciłam za zakupy i wyszłam. Dopiero w domu okazało się, że nie jest to spray a krople, a niestety nie mogę używać leku w takiej formie. Mimo iż ceny leków są porównywalne do innych aptek w regionie, jestem zła ponieważ w zasadzie bezwiednie kupiłam coś całkiem dla mnie bezużytecznego.

rossa

08.11.2011

Placówka

Rybnik, Żorska

Nie zgadzam się (1)
Od wejścia zauważyłem...
Od wejścia zauważyłem ze na sklepie nie ma żywej duszy, dosłownie kilka minut czekałem tam sam. Później przyszła Farmaceutka przeprosiła, że nie było jej tak długo. Podczas kasowania mojego towaru zadzwonił do niej telefon, oczywiście odebrała i rozmawiała, widocznie był to ktoś z rodziny ponieważ chciała go delikatnie zbyć. Tabletki było dużo droższe niż proponowane ceny w innych aptekach.

Toms

11.08.2011

Placówka

Olsztyn, Warszawska

Nie zgadzam się (3)
„Apteka 1” znajduje...
„Apteka 1” znajduje się w galerii handlowej „Emka” w Koszalinie. Po wejściu do apteki zobaczyłem uśmiechniętą farmaceutkę, która przywitała mnie i spytała jakich potrzebuję leków. Poprosiłem o realizację recepty i lekarstwo na bolące mnie gardło. Sprzedawczyni przedstawiła mi szeroką gamę lekarstw na ból gardła i wybrałem jedno z nich. Zapytałem wstępnie ile to będzie kosztowało. Pani grzecznie mi odpowiedziała. Podłoga w aptece była czysta. Szyba za którą znajdowały się lekarstwa była czysta (bez odcisków palców oraz zacieków). Przyznaję aptece 4 punkty.

zalogowany_użytkownik

04.08.2011

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 20

Nie zgadzam się (3)
Aptekę 1 mieszczącą...
Aptekę 1 mieszczącą się na ulicy Rolnej w Katowicach odwiedziłem w związku z koniecznością kupna leków na przeziębienie oraz bolące gardło. Strefa przed apteką była czysta, nie zauważyłem zanieczyszczeń. Przed apteką znajdują się miejsca parkingowe (3). Na drzwiach wejściowych i szybach znajdowały się plakaty promocyjne. Godziny otwarcia apteki były widoczne. Obsługą klienta w momencie mojego wejścia do apteki zajmowały się dwie młode pracownice. Nosiły one firmowe białe fartuchy. Stanowiska obsługi klienta prezentowały się dobrze, nie zauważyłem przedmiotów, które mogłyby utrudniać obsługę klienta. Pracownica przywitała mnie słowami „Dzień dobry, w czym mogę służyć”. Poprosiłem o pastylki na gardło, które miałem już wcześniej upatrzone. Pracownica podała mi ceny poszczególnych smaków oraz ilość pastylek. Przy wyborze leku na objawy przeziębienia zaproponowała w promocyjnej cenie jeden z leków. Przy finalizacji transakcji pracownica spytała o posiadanie karty payback. Skorzystałem z możliwości doładowania punktowego, zapłaciłem kwotę do zapłaty. Pracownica podziękowała mi za wizytę. W aptece było, czysto znajdował się również kącik dla najmłodszych by uprzyjemnić im wizytę. Pracownica obsługująca moją osobę miała na imię Monika, miała długie ciemne włosy.

Błażej_30

04.07.2011

Placówka

Katowice, Rolna 30

Nie zgadzam się (1)
W dniu dzisiejszym,...
W dniu dzisiejszym, musiałem wybrać się do apteki w celu wykupienia recepty dla mamy. Postanowiłem tym razem odwiedzić Aptekę 1 przy ul. Zamkowej w Swarzędzu. Zwykle realizuję recepty w osiedlowej aptece, ale tym razem byłem w drodze powrotnej z rynku więc trafiło na ten punkt. Zaraz po wejściu zorientowałem się, że nie ma dużo osób w kolejce, więc się ucieszyłem, że nie będę tam stać długo, chociaż jak to w aptekach bywa, obsługa trwa raczej troszkę dłużej niż w spożywczym. W końcu nadeszła moja kolej, Pan niestety się ze mną nie przywitał,tylko użył słów "Proszę", co jak wiadomo nie można uznać za powitanie. Widocznie wyszedł z założenia, że skoro powiedziałem przy wejściu "Dzień dobry", to teraz już ma ten punkt "odbębniony". Po około dwóch minutach, Pan podał mi wszystkie leki i zakomunikował wartość zakupu. Ja natomiast zapytałem, czy mogę dobić sobie punkty Payback, a On na to, że trzeba było mówić wcześniej, bo teraz to musi wszystko od nowa wbić - zaraz, a czy nie jest przypadkiem tak, że to sprzedawca powinien pytać o kartę punktową, tak przynajmniej zaobserwowałem na stacjach - więc grzecznie jeszcze raz poprosiłem o dobicie punktów, a ów Pan z dość zniesmaczoną miną przystąpił do operacji. Jak się później okazało podczas zapłaty Pan sprzedawca, znów miał swoje przemyślenia w mojej sprawie, otóż chciałem zapłacić kartą płatniczą, ale usłyszałem w zamian słowa: "A gotówka się nie znajdzie?". osobiście uważam, że jeżeli w danej placówce istnieje możliwość płatności kartą, to nie powinno sprzedawcę obchodzić, dlaczego chcę zapłacić kartą, zamiast gotówką. Bardzo często korzystam z takiej formy zapłaty za towar i naprawdę mogę policzyć na palcach jednej ręki ile razy próbowano mnie przekonać, że będzie lepiej jak zapłacę gotówką. Na sam koniec podziękowałem za obsługę i wychodząc, życzyłem miłego dnia, lecz Pan chyba miał mnie już dość i tylko zamruczał coś pod nosem. Ogólnie rzecz ujmując lokal wyglądał na zadbany, podłoga i okna czyste oraz neutralny zapach, tylko chyba trafiłem na zły dzień Pana z obsługi, dlatego ocena mimo wszystko negatywna.

Firefly

01.02.2011

Placówka

Swarzędz, Zamkowa

Nie zgadzam się (2)
Do apteki weszłam...
Do apteki weszłam właściwie przed samym zamknięciem. Na początku niemiłe zaskoczenie - 3 panie stały, jedna obsługiwała klientkę. Mną nie zainteresowała się żadna z "wolnych" pań. Ponieważ klientka, która już była w aptece właśnie kończyła zakupy, nie musiałam długo czekać. Kupowałam maść oraz kosmetyk. Pomimo późnej pory Pani, która mnie obsługiwała dodatkowo wyjaśniła mi, jakie środki ostrożności powinnam zachować w przypadku używania maści (np. unikanie słońca), a potrzebny kosmetyk dobrała mi uwzględniając moje preferencje, zarówno właściwości kosmetyku, jak i jego cenę. Nie było także problemu z naliczeniem punktów lojalnościowych, chociaż kartę dałam dopiero po zakończeniu zakupów, a nie przed, jak powinnam była to zrobić. Generalnie Pani za obsługę należy się 5, czego niestety nie można powiedzieć o pozostałych pracownicach apteki.

zarejestrowany-uzytkownik

15.04.2010

Placówka

Katowice, P. Skargi 6

Nie zgadzam się (21)

Apteka 1

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka 1?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Apteka 1 mieści...
Apteka 1 mieści się w Centrum Handlowym Emka. Drzwi i szyby wejściowe były czyste,w aptece również panował porządek. W aptece nie było kolejek, gdyż było 2 sprzedających. Pan aptekarz przywitał mnie słowami "Dzień dobry", po czym spytał się "w czym mogę pomóc?". Pomógł mi również wybrać odpowiednie leki na przeziębienie. Pan aptekarz był kompetentny i widać, że miał dużą wiedzę o sprzedawanych lekach. W tej aptece spotkałam się z bardzo miłą obsługą.