Po wejściu do sklepu wyczuwalny był nieprzyjemny zapach. Nasilił się on przy stoisku z owocami i zniechęcał do zakupów. W sklepie panował bałagan, ustawionych było kilka nierozpakowanych palet utrudniających poruszanie się z koszykiem. Brak reakcji personelu na długą kolejkę do kasy. Druga kasa została otwarta dopiero po dwóch prośbach oczekujących klientów. Pani pracująca przy kasie ubrana była w koszulkę firmową czystą lecz nie uprasowaną. Obsługując mnie rozmawiała z panią pracującą przy kasie obok. Na Podczas mojej wizyty wyczuwalny był brak zainteresowania klientem oraz zmęczenia personelu. Oferta sklepu znacznie mniejsza od większości biedronek w których robiłam zakupy.
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.