Dotyczy: jakości obsługi w sklepie Biedronka, Bielsko-Biała, ul. Cyniarska.Dzisiejsze zakupy w Biedronce to prawdziwa porażka. Mimo wielkiej liczby klientów (08.03.2016, godz. 14.00 - 14.20), otwarte były tylko dwie kasy, a kolejka sięgała połowy sklepu. Nie pomagały wołania klientów o otwarcie nowej kasy. Na całej sali sprzedaży nie było nikogo innego z personelu sklepowego! Gdy przy kasie nr 3 (kasjer nr 10 - zapis z paragony nr 299539) zapytałem, dlaczego od ponad 10 minut nikt nie przychodzi do otwarcia kasy, kasjerka odpowiedziała, że przyjdą, jak będą mieli czas!!! To chyba nieporozumienie, gdy Biedronka rośnie liczbą sklepów, a niestety, spada jakość obsługi. Jak to możliwe, by w sklepie były tylko dwie kasjerki i nikogo innego z personelu sklepu? Dlaczego robiąc szybkie zakupy, muszę potem ponad 10 minut czekać do kasy? Dlaczego mimo wyraźnej prośby o możliwość rozmowy z kierowniczką sklepu, nikt (kasjerki, ochrona) nie był w stanie tej prośby przekazać. I to nie pierwszy raz, kiedy taki bałagan w obsłudze panuje w tej Biedronce. Prawie zawsze zaczynając tu zakupy, trzeba zaczynać od szukania czerwonych koszy zakupowych, bo nikomu z obsługi nie chce się ich przenosić do drzwi wejściowych? Czy naprawdę nie ma sposobu, by poprawić jakość obsługi w tej Biedronce?
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.