Rekin

(1.24)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 19)

Sklep tragiczny. Zero...
Sklep tragiczny. Zero dbałości o zwierzęta, chomiki umierają, a obsługa ma to gdzieś. Zwierzęta to nie pluszaki, a zoologiczny to nie sklep z zabawkami, trzeba zadbać o zwierzę, samo sobie nie poradzi, ale widocznie niektórzy nie widzą różnicy...

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2016

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Sklep okropny -...
Sklep okropny - drogo, ekspedientki o zwierzętach nie wiedzą nic, nie potrafią nawet o nie zadbać. Chomiki umierają na oczach klientów, podobnie szczurki. Odradzam.

malinowyxsok

26.10.2016

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
WitamWczoraj , 10...
WitamWczoraj , 10 listopada 2015, około 16 udałem się do tego właśnie sklepu i kupiłem króliczka miniaturkę, nie dostalem żadnego info o płci zwierzaka. jedyne info to to że miał około 2 miesięcy. Nie znam się zbytnio na warunkach w jakich przebywał , ale kupowałem go dla swojej dziewczyny która również w zoologicznym pracuje. Po zakupie Pani sprzedawczyni grzecznie mówiąc stwierdziła że najlepiej będize jeśli wezmę go razem z siankiem, trocinami i.. karmą "którą do tej pory był karmiony" . (wybrałem jednego spośród 5-ciu przebywających w klatce zwierzaków - które były bez wody i pokarmu , jedynie na trocinach). Gdy już go wręczyłem dziewczynie , stwierdziła że owa karma którą dostałem , a dostałem jak się okazało najdroższą z możliwych w sklepie , jest mało prawdopodobne by to nią królik był karmiony. (ciężko by im się to opłacało gdyby zwierzaki karmili najdroższymi pokarmami). Ale ok. na poczatku królik nie wskazywał żadnych objawów chorób czy czegokolwiek, biegał , jadł , pił jak normalny zwierzak. Problemy zaczęły się dziś rano. dziewczyna z tego co mówi wstawała do niego w nocy i z samego rana (nawet godzinę przed całą nieszczęsną akcją) i wszystko było ok. normalnie jadł, spał, wypróżniał się w jednym miejscu). po godzinie czyli około 12 popołudniu zaczął mieć dziwne drgawki, położył się na boku i biegł w miejsu. Gdy wyjąłem go z klatki miał nienaturalnie przekrzywiony łepek (a w klatce nie był żadnych objektów gdzie mógłby sobei coś zrobić). po tym jak go wyjąłem złapał kilka głębokich oddechów i zakończył swój krótki żywot. zadzwoniłem do weterynarza który po objawach stwierdził że są dwa wyjścia . choroba bakteryjna lub pasozytnicza lub nagła zmiana pokarmu (który tak bardzo był mi polecany, jako ten który do tej pory był spożywany).Proszę by osoby które mają jakiekolwie dojścia do sanepidu czy innych instytucji przekazały tę i poprzednie opinie wyżej. Nie przywróci to już życia naszemu małemu , ale może uratuje życie innym zwierzakom które znajdują się w tym "sklepie zoologicznym".Dam znać jeszcze jutro po wizycie w danym sklepie i rozmowie z P. Sprzedawczyni. Pozdrawiam

chudyhose

12.11.2015

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (1)
OGÓLNE:Rekin. Sklep znajdujący...
OGÓLNE:Rekin. Sklep znajdujący się w centrum miasta Olsztyn. Na pierwszy rzut oka wszystko w porządku, ale to tylko przysłowiowa okładka... Wnętrze:małe pomieszczenie, gadżety dla zwierząt, karmy, akwaria, ciasne klatki a przede wszystkim chore zwierzęta!DLA ZAINTERESOWANYCH:W sobote 24.09.15 wybrałam się z chłopakiem do tego właśnie sklepu. Chcieliśmy zakupić świnkę morską aby nasza Lili miała koleżankę. W oczy rzuciły nam się śliczne długowłose rozetki. Wybrałam jedną spośród nich. Wydawała się w porządku, śliczna. Wzięliśmy ją po dość długim namyśle, bo ceny w tym sklepie odbiegają od normy. Za świnkę zapłaciliśmy 70 zł Jakby tego było mało, po powrocie do domu zauważyłam, że malutka kicha, miała mokry nosek i strupek na nim (wcześniej nie był tak dobrze widoczny, bo był w kolorze jej sierści, więc na pierwszy rzut oka wyglądał jak zwyczajna plamka) Malutka zaczęła się bardzo dziwnie zachowywać, oddychała ciężko i kasłała (w sklepie nie było to niestety słyszalne) Bez zastanowienia udaliśmy się z malutką do weterynarza. Opowiedzieliśmy mu całą sytuację. Powiedział, że jeśli chcemy to możemy oddać zwierzątko, bo istnieje ryzyko, że świnka umrze. Podjęliśmy decyzję i stwierdziliśmy, że podejmiemy leczenie. Dostała dwa zastrzyki. Nie chciałam aby malutka znów wróciła do ciasnej klatki (w jednej małej klatce trzymają 5 świnek. Skandal) i tam zakończyła swój żywot. Przez pierwszy dzień było z nią tragicznie. Myślałam, że umrze. Nie ruszała się z miejsca, była bardzo słaba, nie chciała jeść. Antybiotyk na szczęście zaczął działać i mała Moli wraca do zdrowia :)

patiaa

20.10.2015

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przechodząca ze...
Obsługa przechodząca ze skrajności w skrajność. Jedni niechętni do jakiejkolwiek pomocy, drudzy z kolejny nazbyt natarczywi. Do tego mało kompetentni. Ceny moim zdaniem sporo zawyżone. Zwierzęta trzymane w średnich warunkach, niekiedy nawet w bardzo kiepskich. Po kilka sztuk na bardzo małej powierzchni. Ogólne wrażenie - niepozytywne.

Agata_711

31.10.2011

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (2)
Rekin Sklep Zoologiczny...
Rekin Sklep Zoologiczny w C.H.Alfa znajduje się w dość małym pomieszczeniu w porównaniu do wystawionego asortymentu. Można znaleźć towar z zakresu: akwarystyki, terrarystki, oczka wodne i stawy, pies i kot, gryzonie oraz Ptaki. W asortymencie występują również żywe zwierzęta jak i potrzebne środki do ich pielęgnacji. Jedynym minusem jest specyficzny zapach który tam panuje. Obsługa jest widoczna na sklepie, dba o czystość sklepu jak i klatek zwierząt. Udziela informacji na temat zakupu danego zwierzątka. Nawiązuje kontakt wzrokowy i używa zwrotów grzecznościowych.

Toms

22.11.2010

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (25)

Rekin

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Rekin?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.