Opinia użytkownika: Vipster
Dotycząca firmy: Paleo
Treść opinii: Uffff... fatalna atmosfera panuje w tym sklepie. Definitywnie odradzamy zakupów w tym miejscu. Wybraliśmy się z mężem i synkiem do tego sklepu ostatni raz. Pracowniczki chodzą krok w krok za klientami obejmując ich złowrogim wzrokiem. Wiedza i kompetencje pracowników w obszarze relacji z klientem są na poziomie poniżej zerowym włącznie z zasadą "klient nasz pan". Ciężko jest spokojnie się zastanowić by wybrać dziecku zabawkę kiedy pracowniczka stoi nad nami i wręcz patrzy w ręce jakby chciała nas zabić wzrokiem.Za chwilę dołącza druga pracowniczka- stoją już przy nas we dwie. Do sklepów samoobsługowych zwykle wchodzi się bez dokładnej listy zakupów, w tym jednak nie można się dłużej zatrzymać przy jakimkolwiek dziale bo taki klient jest już indywidualnie nadzorowany..Skoro nie robimy sobie listy zakupów, to znaczy, że odrazu jesteśmy złodziejami? Kolejny epizod spotkał nas przy kasie, kiedy to pracowniczka skierowała do naszego 3 letniego synka ironiczne pytanie - "A po co tyle tych maskotek masz we wózku?! Pokaż mi je! "- hm..no tak.. Dziecko już nawet nie może wziąć ze sobą ulubionych zabawek, bo coś musi się za tym kryć i jest to powodem do przeszukania dziecka. Na dodatek cyniczna pracowniczka rozzłościła naszego Syna..Takie podejście do klienta?! -PORAŻKA...Sklep stracił już mnóstwo klientów którzy zostali podobnie potraktowani.. w tym sklepie KLIENCI SĄ TRAKTOWANI JAK ZŁODZIEJE !