Olimp

(3.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Moje uwagi dotyczą...
Moje uwagi dotyczą obsługi posprzedażowej.22.11.2011 r. zrobiłam zakupy w sklepie Olimpia, kupując między innymi wisior za 42,00 zł. W domu po zdjęciu plastikowego klipsu, na którym była cena, zobaczyłam, że jedno z ogniw jest uszkodzone. 23.11.2011 r. pojechałam do sklepu, żeby zareklamować produkt. I w tym momencie zaczęły się problemy. Po pierwsze Pani Sprzedawczyni powiedziała, że nie ma czasu, żeby się mną zajmować, bo ma awarię systemu komputerowego, nie ma druków reklamacji i nie ma czasu, żeby po nie iść. Po drugie była bardzo nieprzyjemna, rozmawiając ze mną "grzebała" w kablach komputerowych, wprost powiedziała, że nie ma dla mnie czasu. Zaproponowałam, że pochodzę po Galerii i po jakimś czasie wrócę do sklepu. Tak też się stało, ale mój czas i tak poszedł na marne, ponieważ Pani Sprzedawczyni nadal miała awarię i nie chciała ze mną rozmawiać. Mogłam oczywiście tam zostać i czekać, kiedy łaskawie mnie obsłuży. Wyszłam. 25.11.2011 r. ponownie pojechałam do sklepu. Awarii już nie było, ale druków reklamacyjnych również. Dopiero po jakimś telefonie, jakaś dziewczyna przyniosła druki. Stojąc tak i czekając usłyszałam, że w zasadzie to ta reklamacja nie powinna być przyjęta, ponieważ nie nosiłam tego wisiora. To jest moja wina, że nie zdjęłam w sklepie klipsa z ceną i nie obejrzałam dobrze tego, co kupuję. Na koniec Pani Sprzedawczyni stwierdziła, że nie będzie robiła reklamacji tylko odda mi pieniądze, zaznaczając przy tym, że będzie miała z tego powodu nieprzyjemności. Dwa razy jeździłam, żeby zgłosić reklamację, czułam się jak intruz, żeby na koniec dostać pieniądze, z czego się oczywiście cieszę, ale cała ta sytuacja była po prostu żenująca.

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2011

Placówka

Lublin, Spółdzielczości Pracy

Nie zgadzam się (1)
Tym razem odwiedziłam...
Tym razem odwiedziłam restauracje samoobsługową Olimp. Otoczenie restauracji było czyste, jedzenie poukładane schludnie i estetycznie. Wzięłam tackę i tekturowy talerz i zaczęłam nabierać poszczególne rzeczy. stwierdziłam, że niestety cześć jedzenia jest zeschnięta i nieświeża. Gdy podeszłam do kasy przywitała mnie uśmiechnięta pracownica. Poprosiła o umieszczenie jedzenia na wadze i poinformowała mnie o kwocie. Niestety tu też czekał mnie zawód. Nie nabrałam zbyt wiele jedzenia a cena była naprawdę spora - za malutki kawałek ryby, kilka frytek i pół łyżki surówki wyszło ponad 12 złotych. Za tą cenę można zjeść normalny obiad w barze. Faktem jest, że nie ma się dokładnej kontroli nad proporcjami, ale jednak. Restauracja dużo straciła dzisiaj w moich oczach - jakość posiłku dość niska, a cena nieadekwatnie wysoka.

Benia

17.11.2011

Placówka

Kraków, Puszkarska

Nie zgadzam się (5)
Jest to pub...
Jest to pub w centrum miasta. Jego wystrój nie podoba mi się, kolory lokalu sprawiają, że nie czułam się tam komfortowo. Obsługa nie podoba mi się, sprawia wrażenie jakby ich nic nie obchodziło. Ceny w sumie normalne,ale mały wybór alkoholu. Jedyne fajne miejsce do porozmawiania, gdyż mało w nim ludzi, a co za tym idzie jest mały hałas.

Maria_295

30.09.2011

Placówka

Bydgoszcz, Długa

Nie zgadzam się (0)
Lokal był bardzo...
Lokal był bardzo zadbany a personel był bardzo miły dla wszystkich odwiedzających klientów. Można powiedzieć że każdy kto tam wszedł był traktowany jak król. Widać ten lokal bardzo ceni sobie klientów i lubi dbać o dobrą markę. Jednym dużym minusem były bardzo wysokie ceny za alkohol.

zarejestrowany-uzytkownik

25.04.2009

Placówka

Bydgoszcz, Nakielska 227

Nie zgadzam się (25)

Olimp

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Olimp?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.