Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Auto Części
Treść opinii: Z chodnika zaciekawiły mnie foteliki dziecięce, które zauważyłam w sklepie z częściami samochodowymi, a od kilku dni jestem ciocią kolejnego brzdąca w rodzinie, więc chciałam zapoznać się z cennikiem asortymentu tego typu. sklep był ładnie zaaranżowany szczególnie na rodzaj asortymentu, było tam czysto i przestronnie. Za ladą znajdował się mężczyzna ok.40-stki, który obsługiwał klienta, a w dalszej części sklepu była pani, nieco starsza, o blond włosach, która podeszła aby obsłużyć klienta który wszedł do pomieszczenia po mnie i pytał o pompkę paliwową. Podejście kobiety do klienta było mocno nieodpowiednie. Łagodnie powiedziawszy zachowywała się ja ekspert w dziedzinie motoryzacji i gdy pytała o rodzaj, którego klient nie był do końca pewny, ale poprosił o sprawdzenie w katalogu wymieniając markę samochodu, kobieta odmówiła i kazała wrócić z popsutą częścią do sklepu i wtedy ewentualnie mogłaby poszukać odpowiedniego modelu. Cała rozmowa była lekko irytująca dla mnie, osoby, która obserwowała zajście z boku, bo trudno to nazwać obsługą klienta, kiedy kobieta ok.50-stki krzyczy na klienta ok.30-stki jak na przedszkolaka i zgorszonym tonem każe wrócić z popsutą częścią na kolejne zakupy. Na miejscu tego pana na pewno bym już tam nie wróciła.