Pierre

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Tego dnia udałam...
Tego dnia udałam się do sklepu z zamiarem kupna obuwia zimowego. Zaznaczę na wstępie, że w ten dzień w sklepie były 4 pracownice. No więc, gdy weszłam zaczęłam rozglądać się za obuwiem, lecz nic konkretnego dla siebie nie widziałam, gdyż jestem niestety wymagającą klientką mającą szczupłą łydkę i chcącą kupić kozaki nieprzemakalne. Ekspedientki widząc moje niezdecydowanie podeszły do mnie po 5 minutach od mego wejścia, zapytały czego konkretnie szukam i w jakiej cenie, a następnie podjęły się próby wyszukania takiego obuwia, które mnie zadowoli. Jedna z Pań wyjaśniła mi, że nie może to być w takim razie obuwie na cienkiej podeszwie i klejone, gdyż taka podeszwa przemaka sama w sobie. Zdziwiła mnie ta informacja, gdyż z reguły właśnie takie obuwie wybierałam i faktycznie za każdym razem coś się z nimi działo - trafiła w sedno sprawy. Po krótkim instruktażu informacyjnym wyszukała mi owa Pani jedną parę obuwia do przymiarki zapewniając, że są dobrej jakości oraz że na pewno mi się spodobają i dopasują do łydki. Pokazała też przed przymiarką, z czego to obuwie jest wykonane, czyli z dobrej jakościowo skóry ekologicznej, lekko ocieplone, na wysokiej szytej podeszwie i jego cenę mieszczącą się w moim przedziale cenowym. Nie wahałam się przymierzyć, gdyż nic nie ryzykowałam. Gdy przymierzyłam obuwie faktycznie leżało jak ulał, a w dodatku pięknie komponowały się do ubioru. Nie wahałam się więc i podeszłam do kasy w celu zakupu tej pary. Przy kasie jedna z Pań poinformowała mnie o tym, jak o to obuwie należy dbać i czego unikać w trakcie zimy (poleciła produkty w sprayu przeciwko przemakaniu, czyszczenie obuwia wilgotną szmatką i zabroniła używania jakichkolwiek past), a także poinformowała mnie o warunkach reklamacyjnych, że gdyby się coś działo z butami i faktycznie zaczęły z jakiegoś powodu przemakać, wówczas przysługuje mi 12-miesięczna gwarancja za okazaniem dowodu zakupu. Wyszłam naprawdę zadowolona z tego sklepu, gdyż nikt jeszcze w jakimkolwiek sklepie obuwniczym nie obsłużył mnie tak profesjonalnie bez proszenia się o pomoc. Polecam

Monika_1493

03.12.2010

Placówka

Szczecin, Niepodległości 16-17

Nie zgadzam się (0)
W tymże sklepie...
W tymże sklepie 7.10.2010 zakupiłam obuwie jesienne posiadające okres gwarancyjny/reklamacyjny 3 miesiące. Gdy spytałam się, czy w razie jakiejkolwiek wady powodującej przemakanie buta reklamacja zostanie uwzględniona, gdyż bałam się powtórki sytuacji z innego sklepu, w którym nie uznano mi takowej reklamacji o czym opowiedziałam ekspedientce Pierre, wówczas Pani ta stwierdziła cytuję "oczywiście, że tak.. bez żadnej łaski". Stąd zdecydowałam się na zakup tego obuwia. Niestety po miesiącu noszenia go, lewy but rozkleił się i zaczął strasznie przemakać, więc 29 listopada postanowiłam pójść i zareklamować obuwie, lecz jak się okazało na miejscu nie wzięłam tego paragonu co trzeba. Owa znana mi już sprzedawczyni na moje słowa dotyczące przemakania obuwia stwierdziła "jak to przemaka? bo nie rozumiem.. rozkleił się czy jak?" Nie dość, że minę miała bardzo skwaszoną z powodu składania przeze mnie reklamacji, to jeszcze nie wierzyła w moje słowa. Nim odpowiedziałam na pytanie, sama znalazła przyczynę przemakania obuwia i kazała mi się zgłosić z odpowiednim dowodem sprzedaży. Dlatego też z właściwym wróciłam dzień później, lecz owa Pani już nie pamiętała, że chciałam złożyć reklamację z powodu przemakania obuwia. No nic. Wyciągnęła, znów z wrogą miną, druk reklamacyjny i zaczęła skrupulatnie wypełniać. Poinformowała mnie też, że w ciągu 14 dni obuwie powinno zostać naprawione i po 14 dniach mam się zgłosić po jego odbiór. No więc podziękowałam za przyjęcie do reklamacji i wyszłam ze sklepu. Jak widać nie zawsze początkowe zapewnienia sprzedawców i ich początkowe wielkie chęci idą w parze z czynami.

Monika_1493

02.12.2010

Placówka

Stargard Szczeciński, Piłsudskiego 14

Nie zgadzam się (2)

Pierre

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pierre?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tego dnia udałam...
Tego dnia udałam się do sklepu z zamiarem kupna obuwia zimowego. Zaznaczę na wstępie, że w ten dzień w sklepie były 4 pracownice. No więc, gdy weszłam zaczęłam rozglądać się za obuwiem, lecz nic konkretnego dla siebie nie widziałam, gdyż jestem niestety wymagającą klientką mającą szczupłą łydkę i chcącą kupić kozaki nieprzemakalne. Ekspedientki widząc moje niezdecydowanie podeszły do mnie po 5 minutach od mego wejścia, zapytały czego konkretnie szukam i w jakiej cenie, a następnie podjęły się próby wyszukania takiego obuwia, które mnie zadowoli. Jedna z Pań wyjaśniła mi, że nie może to być w takim razie obuwie na cienkiej podeszwie i klejone, gdyż taka podeszwa przemaka sama w sobie. Zdziwiła mnie ta informacja, gdyż z reguły właśnie takie obuwie wybierałam i faktycznie za każdym razem coś się z nimi działo - trafiła w sedno sprawy. Po krótkim instruktażu informacyjnym wyszukała mi owa Pani jedną parę obuwia do przymiarki zapewniając, że są dobrej jakości oraz że na pewno mi się spodobają i dopasują do łydki. Pokazała też przed przymiarką, z czego to obuwie jest wykonane, czyli z dobrej jakościowo skóry ekologicznej, lekko ocieplone, na wysokiej szytej podeszwie i jego cenę mieszczącą się w moim przedziale cenowym. Nie wahałam się przymierzyć, gdyż nic nie ryzykowałam. Gdy przymierzyłam obuwie faktycznie leżało jak ulał, a w dodatku pięknie komponowały się do ubioru. Nie wahałam się więc i podeszłam do kasy w celu zakupu tej pary. Przy kasie jedna z Pań poinformowała mnie o tym, jak o to obuwie należy dbać i czego unikać w trakcie zimy (poleciła produkty w sprayu przeciwko przemakaniu, czyszczenie obuwia wilgotną szmatką i zabroniła używania jakichkolwiek past), a także poinformowała mnie o warunkach reklamacyjnych, że gdyby się coś działo z butami i faktycznie zaczęły z jakiegoś powodu przemakać, wówczas przysługuje mi 12-miesięczna gwarancja za okazaniem dowodu zakupu. Wyszłam naprawdę zadowolona z tego sklepu, gdyż nikt jeszcze w jakimkolwiek sklepie obuwniczym nie obsłużył mnie tak profesjonalnie bez proszenia się o pomoc. Polecam