Opinia użytkownika: Monika_1493
Dotycząca firmy: Pierre
Treść opinii: W tymże sklepie 7.10.2010 zakupiłam obuwie jesienne posiadające okres gwarancyjny/reklamacyjny 3 miesiące. Gdy spytałam się, czy w razie jakiejkolwiek wady powodującej przemakanie buta reklamacja zostanie uwzględniona, gdyż bałam się powtórki sytuacji z innego sklepu, w którym nie uznano mi takowej reklamacji o czym opowiedziałam ekspedientce Pierre, wówczas Pani ta stwierdziła cytuję "oczywiście, że tak.. bez żadnej łaski". Stąd zdecydowałam się na zakup tego obuwia. Niestety po miesiącu noszenia go, lewy but rozkleił się i zaczął strasznie przemakać, więc 29 listopada postanowiłam pójść i zareklamować obuwie, lecz jak się okazało na miejscu nie wzięłam tego paragonu co trzeba. Owa znana mi już sprzedawczyni na moje słowa dotyczące przemakania obuwia stwierdziła "jak to przemaka? bo nie rozumiem.. rozkleił się czy jak?" Nie dość, że minę miała bardzo skwaszoną z powodu składania przeze mnie reklamacji, to jeszcze nie wierzyła w moje słowa. Nim odpowiedziałam na pytanie, sama znalazła przyczynę przemakania obuwia i kazała mi się zgłosić z odpowiednim dowodem sprzedaży. Dlatego też z właściwym wróciłam dzień później, lecz owa Pani już nie pamiętała, że chciałam złożyć reklamację z powodu przemakania obuwia. No nic. Wyciągnęła, znów z wrogą miną, druk reklamacyjny i zaczęła skrupulatnie wypełniać. Poinformowała mnie też, że w ciągu 14 dni obuwie powinno zostać naprawione i po 14 dniach mam się zgłosić po jego odbiór. No więc podziękowałam za przyjęcie do reklamacji i wyszłam ze sklepu. Jak widać nie zawsze początkowe zapewnienia sprzedawców i ich początkowe wielkie chęci idą w parze z czynami.