Taranko

(1.93)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (52 z 112)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez pracownika i miło otoczona opieką od pierwszego momentu pojawienia się w sklepie. Pracownik zaoferował swoją pomoc, zapytał czego poszukuje, na czym mi zależy. Uważam, że pracownik zadał wystarczającą ilość pytań aby dopasować produkt do moich potrzeb i oczekiwań. Kolejno po wybraniu produktu dopasowanego pode mnie pracownik zaproponował zaniesienie wybranej odzieży do przymierzalni, w między czasie poinformował o aktualnie panującej promocji dotyczącej odzieży już przecenionej, od ceny jeszcze 50 procent. Podczas wizyty w przymierzalni pracownik nie przyłączył się i zaczął zajmować się sprawami służbowymi, wykładał towar. Po wyjściu z przymierzalni poinformowałam o tym, że jednak się nie zdecyduje i muszę się zastanowić. Pracownik przyjął to do wiadomości i kulturalnie pożegnał się. Pracownicy w tym sklepie wydają się być zaangażowani, pozytywnie nastawieni do klientów i chętni do pomocy, wykazują aktywne zainteresowanie klientami i potrafią umiejętnie im doradzić.

MonikaBar_7mh3

27.05.2025

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie anulowane z...
Zamówienie anulowane z powodu uszkodzenia produktu – rozumiem, zdarza się. Ale brak jakiejkolwiek rekompensaty, propozycji alternatywy czy realnej obsługi klienta to żenada. W zamian suchy e-mail i odsyłanie do programu lojalnościowego – serio? Nie polecam. Obsługa na poziomie lat 90., a nie nowoczesnej marki. Ostatni raz skorzystałam.

Klient_NnSL9

17.05.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie anulowane z...
Zamówienie anulowane z powodu uszkodzenia produktu – rozumiem, zdarza się. Ale brak jakiejkolwiek rekompensaty, propozycji alternatywy czy realnej obsługi klienta to żenada. W zamian suchy e-mail i odsyłanie do programu lojalnościowego – serio? Nie polecam. Obsługa na poziomie lat 90., a nie nowoczesnej marki. Ostatni raz skorzystałam.

Klient_NnSL9

17.05.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam płaszcz z...
Zakupiłam płaszcz z tego sklepu i wierzyłam że będzie w takiej jakości jak produkty kupowane przeze mnie kilka lat wcześniej.Niestety się zawiodłam.Plaszcz już po pierwszym użyciu się mechacil a każde kolejne było tylko gorzej . Ostatecznie po kilku razach użytkowania wyglądał jak zniszczona szmata. Reklamacja rozpatrzona negatywnie . To już nie jest jakość jakiej oczekujemy od tej firmy. Odradzam zakupy jeśli nie chce się mieć problemu.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
2024 rok a...
2024 rok a sklep kaze ponosic koszty zwrotu - kupilam dwa rozmiary, by dobrac wlasciwy z planem, ze te druga pare zwroce w sklepie stacjonarnym. co odkrywam? sklep przyjmuje tylko zwroty poczta, w dodatku na koszt kupujacego. jewst to firma, ktora kaze klientowi placic za przymierzenie produktu. kompletna porazka, wiecej nic u nich nie kupie.

mbk

26.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zawiodłam się okropnie....
Zawiodłam się okropnie. Przypomniałam sobie o tej firmie... bo kupowałam parę ładnych lat temu rzeczy, które do dziś wiszą w mojej szafie i są niezniszczalne... Potrzebowałam klasycznych czarnych spodni a przy okazji wpadły mi "w oko" dżinsy. Spodnie leżały idealnie. Jedna impreza... i po zachwycie. Pilling na podwinięciach nogawek i na biodrach... a ocierała się tylko wiskozowa bluzka... Dżinsy ? Krój świetny... ale mniej farbują te "targowe" niż z mojej podobno jakościowo sprawdzonej firmy... Poza tym domyślam się, że przy dalszym użytkowaniu z 38 zrobi się 42... Niestety... chciałam się zachwycić... nie mam czym. A przepraszam - zakupiona przezroczysta bluzka czarna z falbaną przy stójce i pięknie haftowanymi rękawami.. tak - to był strzał w 10.

niezalogowany-uzytkownik

08.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgadzam się w...
Zgadzam się w 100% z opinią poniżej. Ceny w TARANKO bardzo wysokie a jakość bardzo niska. Biżuteria po kilku razach użytkowania się ściera. To samo dotyczy rzeczy - po praniu (ręcznym) są sprane, swetry zmechacone, guziki odpadają...dużo by pisać. Reklamacji nie uwzględniają. Twierdzą, że to z winy konsumenta. Zamiast przyznać, że wprowadzają na rynek buble i to za wysokie ceny. Zdecydowanie nie polecam.

niezalogowany-uzytkownik

21.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
1 gwiazdka bo...
1 gwiazdka bo Taranko to bardzo droga firma, a jakość rzeczy niska. Kupiłam u nich cardigan, sukienki, biżuterie, wszystko po niespełna roku nie nadawało się do noszenia, bo albo materiał się kulkowal, rozpruwał, rozciągał, puszczały oczka, odpadały cekinki albo biżuteria ścierała, itd, gdzie biżuteria i sukienki były okazjonalne. Cenią się wysoko, ale nie oddają tego w jakości. Jak złożyłam reklamację zawsze słyszałam, że to nie są rzeczy nie zniszczalne… jasne, ale nie po roku użytkowania czy nawet krótszym czasie. Nie polecam tej firmy. Jest na rynku o wiele więcej dobrych jakościowo za taką sama lub niższą cenę i biorą odpowiedzialność jeśli odchodzą od standardów jakościowych. Pozdrawiam😊

niezalogowany-uzytkownik

01.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałam pochwalić dziewczyny...
Chciałam pochwalić dziewczyny pracujące w Taranko w Silesja City Center. Personel bardzo profesjonalny, Panie świetnie znają się na modzie. Polecam ten sklep, zakupy u Was to sama przyjemność . Pozdrawiam Kasia B

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zupełnie nie rozumiem...
Zupełnie nie rozumiem polityki firmy jeśli chodzi o zwrot towaru. Towar można zwrócić tylko w sklepie, w którym został zakupiony, w dodatku na kartę podarunkowa. Zwłaszcza w czasach pandemii. Kupiłam plaszcz podczas pobytu u znajomych w innym mieście i teraz nie mogę go oddać w Taranko w moim mieście, tylko specjalne jechać 200 km. Totalny absurd. Po przeczytaniu wielu opinii o firmie ( szkoda, że dopiero po zakupach u nich!) widzę, że Taranko traci renomę i zupełnie lekceważy klientów. Szkoda, bo wydawało mi się, że to firma z ,, górnej półki ''. Niestety, nie zostanę już klientka Taranko.

Niezweryfikowany Klient_Lfdw

18.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa naprawdę super....
Obsługa naprawdę super. Pani brunetka miała duzo cierpliwości. Pomogła wybrać ta jedyna sukienkę a dodam że nie było łatwo. Jestem niska. Na pewno będę polecać zakupy w tym punkcie w Tarnowie.

Niezweryfikowany Klient_Yofj

18.08.2021

Placówka

Tarnów, Krakowska 149

Nie zgadzam się (0)
Pomimo miłej obsługi...
Pomimo miłej obsługi w sklepie, nie polecam produktów. Psują się, pękają (okulary) a reklamacje noe są uwzględniane. Widać ze firma polska a aspiracje wielkie.

Niezweryfikowany Klient_Kgpw

28.07.2021

Placówka

Kraków, ul. Al. Pokoju

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z marką...
Kontakt z marką jest koszmarny. Nie odpowiadają na nic poza pochwałami. Masz jakieś pytanie? O cechy produktu, o rozmiar, o uzupełnienie dostępności? - zapomnij, że dostaniesz odpowiedź. Marka ma w nosie klienta. Ewidentnie jesteśmy dla nich tylko skarbonką, którą się ignoruje jak tylko dokona zakupu. Taranko psuje wizje polskich marek. Aż wstyd.

niezalogowany-uzytkownik

19.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zawsze miło wracam...
Zawsze miło wracam do tego salonu.

niezalogowany-uzytkownik

10.11.2020

Placówka

Wołomin, ul. Geodetów 2

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa sklepu...
Fatalna obsługa sklepu Taranko Galeria Wołomin. Pani wciska wszystko na siłę. Nie zdąży się wejść a już lecą do człowieka, że może coś pomogą. A gdy coś chce zawsze pokazują co innego aby na siłę żeby tylko kupić.

niezalogowany-uzytkownik

03.11.2020

Placówka

Wołomin, ul. Geodetów 2

Nie zgadzam się (3)
Jesli chodzi o...
Jesli chodzi o obsługę to jestem w końcu mile zaskoczona. Obecnie są bardzo miłe panie. Wczesniej było fatalnie. Omijalam aklep z daleka. Nadal nie potrafię zrozumieć tak wysokich cen produktów przy użyciu sztucznych materiałów. Kupilam dwie bluzeczki po 190 zl. Zobaczymy jak będą się nosić. Na resztę sie nie skuszę bo uwazam że cena przewyższa jakość.

Niezweryfikowany Klient_HI2y

15.10.2020

Placówka

Gdańsk, Schuberta 102

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa. Co do...
Fatalna obsługa. Co do jakości ubrań to przeważa poliester a ceny są jakieś kosmiczne, ok 500 PLN... Często po praniu ubrania się niszczą, a później robią problemy z reklamacją. Nie polecam firmy Taranko.

Niezweryfikowany Klient_XeNv

06.04.2020

Placówka

Kraków, ul. Al. Pokoju

Nie zgadzam się (0)
Dużo zastrzeżeń do...
Dużo zastrzeżeń do pracy ekspedientek w sklepie Taranko w Galerii Wołomin. Kilka razy kupowałam rzeczy w tym sklepie i za każdym razem panie zachowywały się jak by były tam za karę. Zero zainteresowania klientem, brak jakiegokolwiek doradztwa. Działają na zasadzie "kupisz nie kupisz, nam to wsi". O klienta powinno się raczej dbać zwłaszcza że rzeczy nie są tanie. Po dzisiejszej próbie zakupu, więcej nie skorzystam z usług tego sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2019

Placówka

Wołomin, ul. Geodetów 2

Nie zgadzam się (2)
Uważam ze w...
Uważam ze w dzisiejszych czasach powinna być możliwość zwrotów, dziwna polityka sklepu.

zalogowany_użytkownik

11.04.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: wiedza i doradztwo, oferta i cena. Na plus: personel, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

29.09.2015

Placówka

Łuków, Staropijarska 3

Nie zgadzam się (1)

Taranko

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Taranko?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?