Dura Druk

( 3.25 )

Opinie (2)

Nie polecam brak dotrzymywania terminów.

Decydując się na usługi tej firmy musicie Państwo wykazać się ogromem cierpliwości. Często korzystam i jeszcze się nie zdarzyło aby termin proponowany przez obsługę był wiążący. Przetoczę ostatnie dwa zamówienia wizytówki, gotowy projekt 200 szt propozycja firmy 3 dni robocze . Zgłaszam się po odbiór w umówionym terminie, niestety nie są gotowe. Kolejne ustalenia i po 10 dniach otrzymałam zamówienie . Kolejna sytuacja również dotyczy takiego samego zamówienia propozycja odbioru we wtorek gdzie zamawiałam w czwartek wstawiłam się po odbiór niestety po raz kolejny nie wywiązali się z terminu Na to ja tym razem zapowiedziałam że po raz z kolejny nie będę przyjeżdżać bo nie mam na to czasu żeby za każdym razem po odbiór zgłaszać się po kilka razy. I tym razem zażyczyłam sobie przywiezienie zamówienia. Na dzień dzisiejszy jeszcze nie dojechało , jest czwarty tydzień. Co do jakości też można polemizować, wizytówki docięte nie równo , dane przycięte w połowie np. numery telefonu po czym zakamuflowane w połowie blistu wizytówek. Może e cena przystępna ale okupiona straconym czasem w oczekiwaniu, nie w pełni wartościowym produktem. NIE SZANUJĄ KLIENTA, JEGO CZASU i I NIE SŁOWNOŚĆ TO MOCNA STRONA OBSŁUGI !!!!

Potrzebowałam wizytówki

Potrzebowałam wizytówki. Wcześniej robiłam je w jednej z firm niedaleko mojego miejsca zamieszkania, ale nie byłam zbyt zadowolona. Chciałam w innej firmie, ale nałożyli tyle obwarować, że dałam sobie spokój. Zaczęłam szukać firmy przez internet. Znalazłam na Allegro firmę Dura Druk, która zaoferowała się zrobić w jeden dzień wizytówki, w kolorze, 100 sztuk, za 20 złotych. Oczywiście oni robią też projekt. Ponieważ nie miałam pomysłu na moją wizytówkę napisałam im tylko, co chciałabym, aby się na niej znalazło, wysłałam zdjęcie, które chciałabym, żeby zostało dokomponowane. Zakup zrobiłam w piątek, w poniedziałek wieczorem dostałam projekt. Powiedziałam, co moim zdaniem powinno być zmienione. Następnego dnia wieczorem dostałam e-mailem kolejną wersję. Odpisałam, że w takim razie proszę o tą drugą wersję. W środę dowiedziałam się że wizytówki będą do odbioru następnego dnia (w czwartek) po 12:00. Zapytałam jeszcze gdzie mam je odebrać. Dostałam lakoniczny e-mail, że adres podany jest poniżej. Dzisiaj odebrałam, zapłaciłam. Ogólnie jestem zadowolona. Za niewielkie pieniądze mam wizytówki takie jak chciałam. Mam jedynie zastrzeżenie do treści e-maili od sprzedającego – przesadnie suche, lakoniczne, z ograniczonymi do minimum nawet zwrotami grzecznościowymi. Podobnie wyglądało odebranie towar od pracownika – cała rozmowa była ograniczona z jego strony do tak, nie, uhmmm.

Odwiedzałeś ostatnio Dura Druk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Centrum Xero

(4.49 )

Paw-Druk

(4.46 )

Zasada Media

(4.81 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem