Bis Maria

(4.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Zamierzam wymienić okulary,...
Zamierzam wymienić okulary, więc idąc na zakupy do biedronki i mijając salon optyczny postanowiłam go odwiedzić i sprawdzić, jaką mają ofertę. Sklep jest urządzony nowocześnie (nowoczesne, proste meble, ładne kolory), przy ścianie na regałach znajdują się przeróżnego rodzaju okulary (dziecięce, damskie, męskie, unisex) - nie są one jednak jakoś specjalnie posegregowane. Spytałam sprzedawczynię o ceny oprawek (malutka metka była przyklejona na końcówce zausznika) i szkieł. Uzyskałam odpowiedź, że ceny są różne, od 30zł do kilkuset złotych, tak samo jest ze szkłami (zależy jaka firma, jaka jakość - jak to trafnie określiła ekspedientka: jakość perfumy rośnie wraz z jej ceną). Pomarudziłam, że na razie orientuję się w cenach, bo musze jeszcze odwiedzić optyka. kobieta powiedziała mi, że codziennie przyjmuje u nich okulista (w poniedziałki i piątki do południa, zaś w pozostałe dni po południu), który robi badania za darmo (pod warunkiem, że kupi się u nich okulary, inaczej badanie kosztuje 30zł). Powiedziłam jej, że tak czy inaczej muszę soczewki założyć, bo nie lubię kupować nie widząc się w lusterku w odległości większej niż metr. usłyszałam w odpowiedzi, że wówczas naliczyliby mi opłatę 30zł, jeżeli zaś kupiłabym u nich okulary w tym samym dniu, ale np. za kilka godzin, bądź w innym dniu, wówczas te 30zł zostanie mi odliczone. Podziękowałam za informację i ulotkę, którą otrzymałam i wyszłam z salonu.

zezenka

24.02.2012

Placówka

Nisko, Pl. Wolności 1

Nie zgadzam się (4)
Poszłam kolejny raz...
Poszłam kolejny raz do tego zakładu, ale tym razem zdecydowana na zakup soczewek. W środku, czekając na jednym z trzech krzeseł, mogłam dłużej przyglądnąć się wystrojowi wnętrza - ściany w czerwonym kolorze, szafy białe, czerwone dodatki - wszystko do siebie pasowało. Gdy ekspedientka była zajęta obsługiwaniem klientów, z zaplecza wychodził ekspedient i udzielał informacji, sprzedawał klientom, którzy dopiero co weszli. Na wizytę u lekarza czekałam ok. 15minut. Najbardziej zaciekawił mnie napis na szybie wystawowej napisany dużymi literami - badanie wzroku bezpłatne (żadnych gwiazdek z dopiskiem nie zauważyłam). Byłam ciekawa, czy badanie rzeczywiście jest bezpłatne. W małym, pomalowanym na biało gabinecie siedziała starsza okulistka (wyglądała jak moja babcia). Szczerze, przeraziłam się, że będzie mnie uczyć zakładać soczewki. Byłam zdziwiona, bo wbrew moim obawom szło jej to bardzo dobrze, choć momentami traciła cierpliwość. Badanie wzroku nie jest bezpłatne - zaraz po przebadaniu mnie prze okulistkę usłyszałam, że badanie kosztuje 40zł. Zmieniło to moje podejście do tego salonu.

zezenka

23.05.2010

Placówka

Nisko, Pl. Wolności 1

Nie zgadzam się (22)
Weszłam do tego...
Weszłam do tego zakładu, ponieważ interesowały mnie soczewki: cena, koszty pierwszej pary - dotychczas nie nosiłam. Sklep jest niewielki, ale bardzo nowocześnie i elegancko umeblowany. Jest tu duży wybór okularów - na każdą kieszeń oraz dużo luster, w których można sprawdzić, czy dane oprawki pasują. W salonie znajduje się również gabinet optyczny, gdzie w odpowiednich godzinach można przyjść i przebadać wzrok. Na sklepie znajdują się też dwa krzesełka, na których można usiąść. Po wejściu do środka podszedł do mnie pan, więc spytałam go o wszelkie informacje związane z pierwszą wizytą po soczewki. Udzielił mi bardzo rzetelnej i dokładnej informacji (cena wizyty, pierwszej pary soczewek, płynu i kolejnych zakupów).

zezenka

21.04.2010

Placówka

Nisko, Pl. Wolności 1

Nie zgadzam się (19)

Bis Maria

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bis Maria?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.