4D GELATO CAFFE

( 3.50 )

Opinie (5)

Kelnerki zachowują się jakby pracowały tam za karę

Kelnerki zachowują się jakby pracowały tam za karę... Obsługa sztywna i bez uśmiechu. Jeśli chodzi o realizację zamówienia to jest dość szybka i desery są wykonane zgodnie z zamówieniem. Lokal czysty i zadbany.

Lokalizacja

Lokalizacja: piętro Galerii Krakowskiej, tuż obok ruchomych schodów , w połowie pasażuLodziarnia, kawiarnia wokół której nie sposób przejść obojetnie. Zajmuje dużą wydzieloną część na piętrze tzw. wyspę, wnękę i wydzieloną do obsługi zza lady część. Miejsce o duzym tzw. ciagu klientów przechodzącyh przez pasaż, czasami trudno znaleźć wolne stoliki, jednak warto na chwilę usiąść by napić sie kawy, herbaty, zjeść lody. Niezależnie od pory czy jest lato i sezon na lody, czy jesienne popołudnie. Obserwacja, którą zamieszczam dotyczy mojej wizyty wiosną, w marcu, ale nie znalazłam na tym portalu opinii o tym miejscu, szkoda, by jej tutaj nie zamieścić. Miejsce moim zdaniem warte uwagi. Nawet na krótką przerwę podczas zakupów nic tak nie poprawia nastroju jak smaczna kawa i puhar lodów. Tych ostatnich tutaj dostatek - kolorowe kompozycje widoczne dla klienta "gołym okiem", bowiem przy ladzie mamy rożnoraki wybór smaków. Te pucharkowe zgodnie z życzeniem możemy stworzyć według własnej kompozycji lub wybrać z karty /zwłaszcza ciekawa oferta dla dzieci z karty/. Obsługa w miarę szybko zjawia sie przy stolikach. Minus - stoliki zbyt małe już na 3 osoby, niewygodne - każdy zamówi np. pucharek, coś do picia i robi się ciasno. Złożenie zamówienia sprawne, jednak czas oczekiwania nieco się wydłuża. Zamawiałam lody, cipłe napoje. Te pierwsze szybko podane, czas oczekiwania na kawę zbyt długi. Zamówienie przyjęte przez jedną Panią sprawnie, w międzyczasie inna pracownica donosi pucharki. Ale czas oczekiwania na rachunek... znowu za długo. Otoczenie czysto, schludnie, czasami trochę za głośno, szkoda, że nie ma jakiś parawanów, by w części odgrodzic się od przechodzących przez pasaż klientów . Ceny do niskich nie należą, ale smak lodów i kawy na długo pozostanie w pamięci, warto chociaż raz tutaj zajrzeć.

Odwiedzałeś ostatnio 4D GELATO CAFFE?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

coffeeheaven

(4.08 )

Costa Coffee

(4.07 )

GRYCAN

(4.23 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem