KAROLINKA

( 4.10 )

Opinie (5)

Sklepik

Sklepik, o którym piszę znajduje się na samym końcu "zielonego ryneczku" w Sieradzu. W "blaszaku" tym można kupić podstawowe produkty spożywcze (pieczywo, śmietany, margaryny, makarony...) w cenach niższych na pewno niż w osiedlowych sklepikach. Jeśli chodzi o estetykę punktu to niestety daje wiele do życzenia. Po pierwsze zakupy robi się z zewnątrz, nie można wejść do środka. Produkty leżą na tych metalowych parapetach a jednak punkt ten jest już otwarty od wielu lat i ma ciągle swych stałych klientów. Obsługująca pani jest miła, zna się na swojej pracy. Szybko i konkretnie obsługuje kolejki rozładowując ewentualną kolejkę. Mam bardzo mieszane osobiste odczucia co do tego sklepiku. Najlepiej zachęcam do osobistej wizyty.

Ceny pod produktami były odpowiednie

Ceny pod produktami były odpowiednie.W sklepie panował porządek. Miejsce obsługi było uporządkowane, zachęcające do dodatkowych zakupów. Obsługa sprawna i profesjonalna, ubrana bardzo schludnie. Duży zakres produktów spożywczych i przemysłowych. Jak na miejscowy sklep ceny bardzo możliwe do zaakceptowania.

Dzisiejszego ranka zorientowałem się

Dzisiejszego ranka zorientowałem się, ze nie mam w domu kawy, a jest ona produktem bardzo ważnym dla mnie, tak więc udałem się do sklepu"Karolinka", bo wiedziałem, że będzie on na pewno otwarty nawet w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia. Sklep zajmuje się sprzedażą artykułów zarówno spożywczych jak i przemysłowych. Jest mały, a ogrom towaru powoduje iż w sklepie pomimo, że jest czysto panuje bałagan i rozgardiasz. Sprzedaż prowadzi właścicielka sklepu, która jest nie miła, nie uprzejma i źle traktuje klienta na zmianę ze swoimi dwiema córkami, które są miłe, uprzejme, kulturalne i zawsze uśmiechnięte. Towaru jest naprawdę wiele, ale jego ceny są dużo zawyżone.

Dzisiejszego ranka miałem okazje być w sklepie Karolinka

Dzisiejszego ranka miałem okazje być w sklepie "Karolinka", znajduje się on na moim osiedlu, tak wiec zawsze gdy zabraknie mi coś w domu, a jest pilnie potrzebne udaję się do niego. Sklep prowadzi sprzedaż artykułów spożywczych między innymi: warzywa, owoce, nabiał, słodycze, a także tzw. chemię (płyny do prania, proszki, gąbki itd.). Sklep jest mały, a ogrom towaru powoduje iż w sklepie pomimo, że jest czysto panuje bałagan i rozgardiasz. Sprzedaż prowadzi właścicielka sklepu, która jest nie miła, nie uprzejma i źle traktuje klienta na zmianę ze swoimi dwiema córkami, które są stu procentowym przeciwieństwem swojej mamy, są miłe, uprzejme, kulturalne i zawsze uśmiechnięte. Wybór towaru jest naprawdę duży, ale niestety jego ceny są dużo zawyżone.W związku z czym odwiedzam ten sklep zawsze tylko wtedy, kiedy coś naprawdę pilnie potrzebuję i dlatego, że mam do niego blisko.

Sklep należy do typu sklepów osiedlowych

Sklep należy do typu sklepów osiedlowych. Grupa klientów jest ograniczona z reguły do mieszkańców okolicznych bloków. Sklep znany jest klientom od odługiego czasu. I od długiego czasu nic się wewnątrz i na zewnątrz nie zmieniało. Ale od kilku tygodni zaobserwowałem pozytywną zmianę. Wnętrze dość mocno zmodyfikowano i unowocześniono. Poszerzono asortyment. Mimo starej lokalizacji i wielkości robienie zakupów stało się przyjemniejsze. Lepsza ekspozycja towaru ułatwia szybsze zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio KAROLINKA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.57 )

Żabka

(3.57 )

SDH Feniks

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem