Roland - Moda Męska

( 1.85 )

Opinie (11)

Tragedia

Po pierwsze mimo zapewnień przez telefon, że to szycie na miarę o co specjalnie dopytywaliśmy jest to jedynie szycie pasowane. Ok to mają na stronie ale po co mijac się z prawdą. Na miejscu skuszeni informacją telefoniczną zastaliśmy nie miłe panie z obsługi zainteresowane rozmową ze sobą, a nie właściwą obsługą klienta. Pomimo panującego tłoku trzeba było poprosić o zainteresowanie. Miejsce ciasne i nie przyjemne. Brak komfortu wyboru, zakupu, mierzenia etc. Gdy w koncu udało nam się wymusić zakończenie plotek z koleżankami jedna ze sprzedawczyń zamiast cokolwiek ustalić bez pardonu zaczęła mierzyć ojca. Gdy zwróciliśmy uwagę, że chcieliśmy najpierw doprecyzować oczekiwania ofuknęła nas i wysłała do właściciela. W sumie zamiast zachęcić obsługa skutecznie odstraszyła. Właściciel - ech.... najpierw próbował czarować, potem przekonywać i reklamować. Niestety w ogóle nie słuchał czego oczekujemy tokując i przedstawiając jedynie swoje argumenty. Jak ktoś chce coś szybko uszyć to może i jest rozwiązanie, my oczekiwaliśmy jednak profesjonalizmu, rzeczowej i ewentualnie sympatycznej obługi i możliwości choć krótkiej rozmowy w celu ustalenia naszych oczekiwań, a nie monologu napuszonego czarodzieja przekonanego o jedynej słuszności swojej racji. Zrezygnowaliśmy bo nie było o czym rozmawiać.

Trafiłem do tej firmy z polecenia

Trafiłem do tej firmy z polecenia. Od zadowolonych i "dopieszczonych" klientów. I bardzo chciałem i liczyłem na takie potraktowanie mojej osoby. Tym bardziej że okazja nie byle jaka: mój własny ślub.No i niestety mocno się przeliczyłem a wręcz zawiodłem. Ale po kolei.Na 6 tygodni przed ślubem pojechałem do salonu w Łomiankach. Na dzień dobry usłyszałem że najwcześniej mam przyjechać na miesiąc przed ślubem. Wtedy to miało nastąpić zdjęcie pierwszej miary. Dlaczego na miesiąc przed ślubem - bo jak twierdzili Państwo w tym sklepie: mógłbym przytyć a nawet kilogram różnicy może zrobić wiele. Tak twierdzili. Znają się (tak myślałem), więc przyjechałem po dwóch tygodniach...... Zdjęto mi miarę, dwa tygodnie później miałem przyjechać na pierwsze przymiarki (jeżeli ktoś już się gubi: na dwa tygodnie przed ślubem miałem przyjechać na pierwsze przymiarki). No i tu się zaczęły jaja.Marynarka leżała fatalnie. Ilość fałd na plecach przypominała pofałdowanie mózgu. Co usłyszałem? Ze jestem niewymiarowy (przypominam ze wystawiam komentarz zakładowi krawieckiemu który z definicji powinien szyć idealne garnitury dla niewymiarowych ludzi), mam zbytnio rozbudowane plecy, no i że oni mogą (duet Pani w średnim wieku, ok 55-60 lat i młody Pan, wiek ok 35-40 lat) mi to spróbować poprawić, ściągnąć fałdy, ale kosztem ruchowości rąk. Ze spodniami było podobnie: fałda fałdę poganiała. Zamawiałem również 2 koszule na wymiar: przyszła tylko jedna, w sprawie drugiej szanowna obsługa miała się ze mną skontaktować następnego dnia (przez 4 tygodnie nie było kontaktu żadnego).Jedyne co słyszałem to tandetną bajerę obsługi, teksty w stylu ..."do nas to stali klienci przyjeżdżają nawet i 300 kilometrów..." albo "... a w TVN Style to....". I na tym kompetencje się kończą. Bajera sprzedażowa i zero kompetencji krawieckich. No i jeszcze bezczelne zachowanie Pani która zacząwszy nas obsługiwać, podnosi telefon i mówi"....nie, mogę rozmawiać, mam czas...".ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY W ŁOMIANKACH. Brak profesjonalizmu, odpowiedzialności, kultury. Próba wciskania i wprowadzania klienta w błąd. I gdyby nie szybka reakcja i zakup gotowego produktu z tzw. wieszaka w innym sklepie, przez tych Państwa moja kreacja ślubna byłaby dramatem i koszmarem. Jeżeli ktoś jest zainteresowany posiadam zdjęcia - dla potwierdzenia autentyczności opinii. Z taką obsługą klienta należy walczyć. NIE POLECAM NIKOMU!!!!!

W salonie Roland kupowałem garnitur ślubny

W salonie "Roland" kupowałem garnitur ślubny. Choć zakup miał miejsce już pół roku temu, postanowiłem podzielić się obserwacją, ze względu na pozytywne wrażenia z transakcji. Salon jest bardzo dobrze wyposażony - duży wybór asortymentu (w tym liczne nowości na rynku mody); na miejscu dostępne są również dodatki i buty. Duża liczba pracowników sprawia, że nawet duża liczba klientów obsługiwana jest jednocześnie. Młodsi pracownicy wspierani przez doświadczonych krawców (w wyborze pomagała mi młoda pani, która jednak nie wiedziała, jakie poprawki należy zastosować podczas przerabiania garniturów). Ceny w salonie są przystępne (średnio 650 złotych za garnitur); poprawki w cenie garnituru. Mankamentem może być dość kiepska komunikacja - trzeba dojechać samochodem. Salon "Roland" poleciło mi kilku znajomych, mieszkających na Białołęce. Po zakupie garnituru ślubnego również będę rekomendował ten salon innym.

Odwiedzałeś ostatnio Roland - Moda Męska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Salonik Krawiecki NAVEL

(4.47 )

Pracownia Krawiecka Derred

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem