AAA Auto

( 3.04 )

Opinie (594)

Paweł

Wszystko super, jestem bardzo zadowolony z transakcji

Wiki

Polecam. Razem z mężem kupiliśmy tutaj pięknego Opla Mokke. Samochód świetnie się prezentuje. Z początku trochę się bałam nim jeździć bo nigdy wcześniej nie miałam SUVA ale teraz już nie wyobrażam sobie innego auta :)

Szybko i bezproblemowo

Kupiłam u nich Audi A3. wszystkie formalności załatwiliśmy szybko i bezproblemowo. polecam

Wiktor Janicki

polecam. ludzie bardzo uprzejmi, pomocni. pomogli mi w znalezieniu idealnego samochodu

AL

Polecam. Kupiłem nowego Passata. Samochód bardzo dobry, super wyposażenie, mega moc no i bardzo pojemny bagażnik. dla mnie spoko

Daniel

Polecam. U mnie wszystko przebiegło szybko, sprawnie i bez problemów

próbują zrobić z Ciebie głupka

Poszukując auta w przedziale cenowym 20-25 tys. TEORETYCZNIE był spory wybór. Na pierwszy rzut oka super - autka się błyszczą, przyciągają wzrok. Ale im dalej w las tym gorzej... Spodobał mi się Ford Fiesta, nieco droższy niż planowałam ale wydawał się świetnym wyborem. Brat zaczął analizować wypisane w ofercie wyposażenie ze stanem faktycznym i... połowy w aucie nie było! Jak tłumaczył się pracownik? "No przecież czujniki parkowania to se pani dorobi, to 200 zł kosztuje". Świetnie. Ale dlaczego mam płacić drożej za auto, które PODOBNO je ma, skoro ich nie ma? To samo z klimatyzacją - wpisana automatyczna, w rzeczywistości manualna. Bluetooth brak, tylne szyby na korbkę. W ofercie kompletnie inne informacje. A obniżą cenę jak już dojdziesz do tego, że auto nie ma połowy wyposażenia? ALEŻ SKĄD! "To jest bardzo dobre auto, w dobrym stanie, ono jest tyle warte!". ŻART.

NIE POLECAM

Przy zakupie auta w styczniu 2021 na dzień dobry po wyjeździe z salonu i przejechaniu ponad 200 km zaczęły się zapalać kolejno kontrolki z nowymi wadami. Kolejno została zatuszowana wada dachu panoramicznego. Wmówiono nam przy kupnie, że system nie chce się poprawnie otworzyć i zamknąć przez mrozy jakie są. Jakież było nasze zdziwienie gdy aktualnie przy plus 15 stopniach okazało się, że system jest cały popsuty! Gwarancja jaką się kupuje nie obejmuje nic z powyższych, nikt przy wykupieniu jej ani razu nie wytłumaczył że jest ona "jednogwiazdkowa" i dopiero jak silnik trzaśnie to MOŻE oni wreszcie pokryją koszta. Słodko gadać każdy potrafi. Serdecznie nie polecam. Pieniądze wywalane w błoto.

Kupiłem i nie żałuję

Kupiłem już drugi samochód w AAA i naprawdę nie żałuję bo obydwa samochody bardzo udane

POLECAM

POLECAM! NIE TYLKO 5 GWIAZDEK ZA SAMOCHODY ALE TEŻ I ZA MIŁĄ OBSŁUGĘ

szybka sprzedaż

szybko, bezproblemowo i za rozsądne pieniądze. tak to ja mogę każde auto sprzedawać :D

wiktor

Polecam. Kupiłem Passata i jestem bardzo zadowolony. Samochód super się spisuje

Fifo

Polecam. Duży wybór samochodów i bardzo kompetentna obsługa

Antek

super. udało mi się trafić na bardzo zadbaną Hondę Accord.

TJ21

wszystko ok, kupiłem auto, jeżdżę nim już ponad pół roku i wszystko działa idealnie :)

BMX X3

Samochód od dawna mi się podobał i marzył ale niestety nie miałem tyle kasy. Kupiłem go w AAA na kredyt bo dali bardzo korzystną ofertę

Marzenka

Kupiłam u nich piękną Mazdę 4. Samochód bardzo udany po pierwszym właścicielu i na benzynę także myślę że za niedługo wprawię sobie gaz i będzie super

Świetnie :)

Jak dla mnie bardzo fajny skup. Uczciwa wycena, szybka wpłata gotówki, miła obsługa. Czego chcieć więcej

M. Pięta

Polecam. Ostatnio ode mnie odkupili Audi A4 i uważam że wycena była jak najbardziej uczciwa

Nie zadowaly

Sprzedali mi auto z usreką nie działał centralny zamek. Sprzedawca w dniu zakupu twierdził że to przez mróz kiedy po tygodniu złożyłem reklamację nic uwzględnili - uważam że mnie oszukali

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(0.52 )

Autohandel

(4.00 )

Auto-Plus

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem