Lenovo

( 0.50 )

Opinie (2)

W dniu 13

W dniu 13-02-2017 o godzinie 15:47 zadzwoniłem pod numertelefonu 223 070 360 do biura obsługi klientatelefonów Moto Lenovo prosząc o pomoc techniczną związaną z obsługąaparatu Moto Z Play,który zakupiłem jako nowy w sklepie.Problem byłzwiązany z zastrzeżeniem numeru gdyż numer nie wyświetlał się uinnych osób do których dzwoniłem zaraz po przełożeniu karty sim doMoto Z Play.Nie wiedziałem jak to wyłączyć próbowałem na wielesposobów,aż zadzwoniłem do Lenovo.Konsultant telefoniczny z którymrozmawiałem był bardzo nieuprzejmy wręcz bym powiedział żechamski.Rozmawiał jak by nie chciał mi pomóc,zwracał się wniekulturalny sposób jak bym był intruzem i niepotrzebnie dzwoniłcytuję MA PAN TEN TELEFON CZY NIE? zdenerwowanym głosem powiedział.Dodatkowo stękał,komentował różne rzeczy sobie pod nosem,opieszale działał i sprawiał wrażenie jak bym mu w czymś przeszkodził.Wtedyzwróciłem temu Panu uwagę że niekulturalnie się zachowuje topowiedział,że ja jestem nie kulturalny.Nie chciał się przedstawićmówiąc,że nie ma takiego obowiązku,a jak poprosiłem o rozmowę zprzełożonym tego pana to powiedział,że jest to niemożliwe bo wszyscyprzełożeni są zajęci.Poprosiłem również,że chciałbym wziąćudział w ankiecie na koniec rozmowy lecz nie doczekałem się naankietę.Dzwoniąc do wsparcia technicznego oczekujęprofesjonalnej,uprzejmej,szybkiej obsługi.Bardzo jestem niezadowolony zobsługi i z czasu załatwienia sprawy.Napewno będę odradzał innymnabywanie produktów firmy Lenovo bo od 13-02-2017 roku kojarzą mi się zbrakiem kompetentnych ludzi,słabą jakością i żenadą orazsmutkiem.Smartfon zakupiłem ze względu na dobre parametry technicznepłacąc blisko 2000 złotych oraz chciałem zaufać firmie,która polatach wchodzi znowu na rynek z telefonami.Posiadam również LaptopLenovo,który dobrze mi służy i nie mam do niego zastrzeżeń lecz od13-02-2017 roku produkty Lenovo będą mi się źle kojarzyć i raczej jesprzedam.Problem pomógł rozwiązać,ale nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą.

Na odebranie połączenia w infolinii LENOVO czekałem ok 30s

Na odebranie połączenia w infolinii LENOVO czekałem ok 30s. Obsługujący pan był sympatyczny lecz nie potrafił rozwiązac mojego problemu. Dalszy kontakt z serwisem następował pocztą elektroniczną, gdzie po krótkiej wymianie e-maili, nastąpiło rozwiązanie problemu.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2009
Lenovo Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Lenovo?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Acer

(4.00 )

Lexmark International

(4.50 )

Asus

(2.75 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem