Dworzec Główny PKP w Katowicach

( 4.50 )

Opinie (2)

04

04.06.2013r. o 10:35 przyszłam na Dworzec Główny w Katowicach w celu zakupienia biletu na podróż relacji Sosnowiec Główny – Lublin, jak również biletu powrotnego.Kasy biletowe są po prawej stronie od wejścia do Hali Dworca. Przy trzech pierwszych kasach PKP Intercity byli obsługiwani kilenci, podeszłam więc do pierwszej wolnej. Kasjerka o imieniu Barbara niezwłocznie powiedziała mi dzień dobry. Poprosiłam o bilet relacji Sosnowiec Główny – Lublin (data wyjazdu 05.06.2013 o godzinie 9:21) oraz o bilet powrotny Lublin-Sosnowiec Główny (data wyjazdu 07.06.2013 o godzinie 13:55).Kasjerka zapytała mnie czy będę płacić kartą czy gotówką. Z uwagi na to, że słabo słyszałam panią kasjerkę (nie słyszałam kasjerki z mojej kasy, natomiast słyszałam kasjerkę z kasy obok), poprosiłam panią Barbarę o mówienie głośniej i powtórzenie pytania skierowanego do mnie. Pani kasjerka przyjęła moję prośbę ze zrozumieniem i przysunęła się krzesłem bliżej mikrofonu. Już potem było wszystko w porządku (słyszałam ją dobrze). Po ponownie zadanym pytaniu odpowiedziałam, że będę płacić kartą. Następnie kasjerka przystąpiła do wpisywania zamówienia do systemu, powtarzając przy tym szczegóły mojego zamówienia i prosiła o potwierdzenie, że dobrze zapamięta. Po wydrukowaniu biletów i zapłaceniu za nie kartą płatniczą, o 10:41 odeszlam od kasy. Sprawdziłam jeszcze czy bilety miałam wystawine na taką relację jaką chciałam. Wszystko było w porządku. Czas obsługi przy kasie trwał ok. 5 minut.

Dworzec katowicki podczas obserwacji był w przebudowie

Dworzec katowicki podczas obserwacji był w przebudowie, dlatego moja ocena dotyczy dworca tymczasowego. Po przybyciu na dworzec widzę 4 kasy, z tego tylko dwie są otwarte. Z tego co zauważyłam, brakuje kasy całodobowej, co jest niewłaściwe w przypadku tak ogromnego dworca, obsługującego miliony Ślązaków. Kolejki mimo wczesnej pory były gigantyczne. Brakuje czytelnej informacji na temat godzin otwarcia kas. Kolejna miała być otwarta o 6:00. Ale o 6:05 dalej była zamknięta. Gdy w końcu udało mi się dostać do kasy, pani kasjerka zawiodła mnie swoim zachowaniem. Nie słyszałam ani słowa jej z ust. Kłopoty z systemem nagłośnienia czy złośliwość? Pasażer dokonujący kupna biletów przede mną miał jakieś problemy z informacjami na temat godzin odjazdów. Spędził w okienku chyba 7 minut. Dworzec jest jak na dworzec dość czysty. Można tu się zaopatrzyć w kiosku, kantorze, kwiaciarni. Toaleta znajduje się na zewnątrz. Perony są dobrze oznakowane, prowadzące do nich schody - szerokie. Na peronach są kasy sprzedające bilety. Z dworca odjeżdża dużo pociągów i można łatwo dostać się stąd w dowolne miejsce w Polsce.

Odwiedzałeś ostatnio Dworzec Główny PKP w Katowicach?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP

(2.00 )

PKP Intercity

(4.75 )

Metro Warszawskie

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem