Centrum Ogrodnicze "Magnolia"

( 3.75 )

Opinie (2)

W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w centrum ogrodniczym

W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w centrum ogrodniczym( miejscowość pod Warszawą ) Moim celem był zakup 3 torebek nasion. Tak więc po wejściu do sklepu, który okazał się bardzo dobrze zaopatrzony wybrałam poszykiwane nasionka i udałam się do kasy. Sprzedawca który obsługiwał jedynego klienta w sklepie z ca ła penością był specjalistą w branży, niemniej jednak nazbyt wiele pytań podczas zliczania zakupów, rozmowa z innym pracownikiem sklepu, sprawdzanie poprawniości paragonu wystawiły moją cierpliwość na nie lada próbę. Po odejściu klienta pierwszewgoi nadeszła moja kolej, niestety jedna z cen została przeze mnie pomylona tak więc poprosiłam o wymianę torebki. Pan przy kasie wyraził zgodę więc szybko wymieniałam tortebkę na tańszą i wróciłam do kasy. W tym czasie do sklepu wszedł kolejny Klient i zadał sprzedajacemu pytaniie dotyczące jakiś szkodnikółw. Czas jakiś stałam bez słowa czekając na doliczenie trzeciej torebki do rachunku , na próżno. panowie zagłębiali się w sprawy robaków coraz dalej. Po dłuższej chwili uprzejmie poprosiłam o zakończenioe rachunku gdyż nie ukreywam nieco zależało mi na czasie. Moja opinia na temat sklepu w którym byłam pierwszy raz jest ogólnie pozytywna, szeroka oferta , dobra lokalizacja, przystępne ceny. Jedynym mankamentem jest obsługa. i tutaj moja rada proponuję od razu duże zakupy, przy małych stanie w kolejce bez kolejki (ok 10 min) jest zwykłą stratą czasu.

Centrum Ogrodnicze Magnolia to mały sklep zlokalizowany w

Centrum Ogrodnicze "Magnolia" to mały sklep zlokalizowany w domu jednorodzinnym. Oferuje szeroki asortyment poczynając od nasion warzyw i kwiatów, sadzonki krzewów ozobnych, podstawowe środki ochrony roślin oraz sprzęt ogrodniczy. Przez to, że sklep oferuje spory asortyment to towary są ustawione bardzo gęsto, torebki z nasionami kwiatów i warzyw pomieszane, trudno jest znaleźć to czego się potrzebuje, przejścia są bardzo wąskie co utrudnia poruszanie się po nim. Towary na półkach nierówno poukładane, pomieszany asortyment, przy wielu nie było cen. Ceny są wyższe w porównaniu do innych punktów w okolicy. Jednak obsługa jest bardzo miła. Kobieta robiąca zakupy otrzymała szczegółowe informacje dotczące stosowania kupowanego środka ochrony roślin.

Odwiedzałeś ostatnio Centrum Ogrodnicze "Magnolia"?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zielone Ogrody

(4.25 )

Planta Europe LTD

(0.50 )

Florpak

(4.24 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem