Opinia użytkownika: Joanna_594
Dotycząca firmy: Centrum Ogrodnicze "Magnolia"
Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w centrum ogrodniczym( miejscowość pod Warszawą ) Moim celem był zakup 3 torebek nasion. Tak więc po wejściu do sklepu, który okazał się bardzo dobrze zaopatrzony wybrałam poszykiwane nasionka i udałam się do kasy. Sprzedawca który obsługiwał jedynego klienta w sklepie z ca ła penością był specjalistą w branży, niemniej jednak nazbyt wiele pytań podczas zliczania zakupów, rozmowa z innym pracownikiem sklepu, sprawdzanie poprawniości paragonu wystawiły moją cierpliwość na nie lada próbę. Po odejściu klienta pierwszewgoi nadeszła moja kolej, niestety jedna z cen została przeze mnie pomylona tak więc poprosiłam o wymianę torebki. Pan przy kasie wyraził zgodę więc szybko wymieniałam tortebkę na tańszą i wróciłam do kasy. W tym czasie do sklepu wszedł kolejny Klient i zadał sprzedajacemu pytaniie dotyczące jakiś szkodnikółw. Czas jakiś stałam bez słowa czekając na doliczenie trzeciej torebki do rachunku , na próżno. panowie zagłębiali się w sprawy robaków coraz dalej. Po dłuższej chwili uprzejmie poprosiłam o zakończenioe rachunku gdyż nie ukreywam nieco zależało mi na czasie. Moja opinia na temat sklepu w którym byłam pierwszy raz jest ogólnie pozytywna, szeroka oferta , dobra lokalizacja, przystępne ceny. Jedynym mankamentem jest obsługa. i tutaj moja rada proponuję od razu duże zakupy, przy małych stanie w kolejce bez kolejki (ok 10 min) jest zwykłą stratą czasu.