RYŁKO

(4.23)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1128)

Pokaż wszystkie opinie

Po krótkim pobycie...
Po krótkim pobycie w sklepie od razu podszedł do mnie miły i uśmiechnięty sprzedawca. Był uprzejmy i doradzał wybór obuwia. Na początku zapytał czego konkretnie szukam, potem podsunął tez kilka propozycji i dzielnie przynosił kolejne pary do przymiarki. Potem gdy nie byłam zdecydowana i powiedziałam, że sie zastanowię (chciałam buty na małym obcasie eleganckie) był troszkę nachalny i próbował mi wcisnąć nawet baleriny. Gdy powiedziałam, że jednak nie i dziękuję powiedział: "to ja może zatrzymam te buty dla Pani". Zgodziłam się, ale juz po nie nie wróciłam.

Beata_700

19.04.2011

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (4)

RYŁKO

Ryłko powstało w 1964 roku, kiedy Stanisław Ryłko otworzył zakład szewski w Kalwarii Zebrzydowskiej. Od samego porządku istnienia firmy obuwie tej marki odzwierciedla najnowsze trendy. W latach 70-stych do stałej kolekcji wprowadzono kolekcję damską. Podczas kolejnej dekady firma produkowała głównie obuwie damskie. Pierwszy salon Ryłko został otwarty w 1997 roku w Krakowie, co zapoczątkowało ekspansję firmy na całą Polskę. W 2014 roku firma obchodziła 50-lecie istnienia.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RYŁKO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zostałam kompleksowo obsłużona...
Zostałam kompleksowo obsłużona przez sprzedawcę. Zapytał mnie, jakie modele preferuję, i zaproponował odpowiedni asortyment. Był cierpliwy, mimo że przymierzyłam wiele par butów i ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup.