Po krótkim pobycie w sklepie od razu podszedł do mnie miły i uśmiechnięty sprzedawca. Był uprzejmy i doradzał wybór obuwia. Na początku zapytał czego konkretnie szukam, potem podsunął tez kilka propozycji i dzielnie przynosił kolejne pary do przymiarki. Potem gdy nie byłam zdecydowana i powiedziałam, że sie zastanowię (chciałam buty na małym obcasie eleganckie) był troszkę nachalny i próbował mi wcisnąć nawet baleriny. Gdy powiedziałam, że jednak nie i dziękuję powiedział: "to ja może zatrzymam te buty dla Pani". Zgodziłam się, ale juz po nie nie wróciłam.
Ryłko powstało w 1964 roku, kiedy Stanisław Ryłko otworzył zakład szewski w Kalwarii Zebrzydowskiej. Od samego porządku istnienia firmy obuwie tej marki odzwierciedla najnowsze trendy. W latach 70-stych do stałej kolekcji wprowadzono kolekcję damską. Podczas kolejnej dekady firma produkowała głównie obuwie damskie. Pierwszy salon Ryłko został otwarty w 1997 roku w Krakowie, co zapoczątkowało ekspansję firmy na całą Polskę. W 2014 roku firma obchodziła 50-lecie istnienia.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zostałam kompleksowo obsłużona przez sprzedawcę. Zapytał mnie, jakie modele preferuję, i zaproponował odpowiedni asortyment. Był cierpliwy, mimo że przymierzyłam wiele par butów i ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.