FotoRimex.pl

(3.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

sklep internetowy w...
sklep internetowy w którym możemy zaopatrzyć się w sprzęt fotograficzny, aparaty cyfrowe, obiektywy, kamery, kable, karty pamięci, rzutniki, ramki, piloty, torby, plecaki, środki czystości i wiele innych produktów, wybór jest bardzo duży , a strona wygląda dość ładnie, towar jest dobrze opisany z zdjęciami.

Kiki_2

03.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jest to sklep...
Jest to sklep internetowy z akcesoriami fotograficznymi oraz aparatami cyfrowymi. Jednym słowem w sklepie znajdziemy wszystko co związane jest z fotografią. Wygląd strony nie powala, ale jest czytelny i przejrzysty. Działanie strony mogłoby być minimalnie szybsze. Największą wadą tego sklepu jest mała ilość asortymentu. Nie znajdziemy tam dużego wyboru kart pamięci czy aparatów. Asortyment podzielony jest na kategorie, w których jest zaledwie po kilka - kilkanaście przedmiotów. Ceny są dość atrakcyjne, niektóre przedmioty można otrzymać naprawdę za dużo taniej niż w sklepach konkurencyjnych. Przesyłka realizowana jest za pomocą firmy spedycyjnej więc jest bezpieczna i szybka. Gdyby nie mała ilość asortymentu i mały wybór byłby to wysokiej jakości sklep.

Toms

05.12.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Długo decydowałem się...
Długo decydowałem się na zakup aparatu. Najpierw szukałem odpowiedniego dla siebie modelu. Później czekałem na dogodny moment zakupu i odpowiednio ustabilizowaną cenę. Gdy już nadszedł czas to zdecydowałem się na zakup w sklepie internetowym Fotorimex. Zdecydowanym minusem takich zakupów jest niemożność sprawdzenia towaru przed wysyłką, co z kolei rekompensuje możliwość zwrotu w przeciągu kilkunastu dni. Dogadałem się telefonicznie jaki potrzebuję aparat, obiektyw i torbę. Udało mi się jeszcze uzyskać ok 200 zł rabatu i gratisowy filtr UV. Pieniądze przelałem w piątek. W poniedziałek wyszła paczka i we wtorek mogłem się cieszyć swoim zakupem. Minusem było jednak to, iż ze względu na okres przedświąteczny pracownik nie mógł sprawdzić tego aparatu i czy wszystko w nim gra. Na szczęście grało. Drugą sprawą jest to, że ilekroć dzwoniłem do sklepu to w słuchawce "witał" mnie monotonny znudzony głos i miałem wrażenie, że jestem obsługiwany przez znudzonego pracownika, któremu bardzo przeszkadzam. Bardzo mnie to niestety zniechęca do kontaktów z tą firmą. Jeśli natomiast chodzi o sprawność obsługi i jakość towaru to wszystko w najlepszym porządku.

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2010

Placówka

Nie zgadzam się (15)

FotoRimex.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż FotoRimex.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.