Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: FotoRimex.pl
Treść opinii: Długo decydowałem się na zakup aparatu. Najpierw szukałem odpowiedniego dla siebie modelu. Później czekałem na dogodny moment zakupu i odpowiednio ustabilizowaną cenę. Gdy już nadszedł czas to zdecydowałem się na zakup w sklepie internetowym Fotorimex. Zdecydowanym minusem takich zakupów jest niemożność sprawdzenia towaru przed wysyłką, co z kolei rekompensuje możliwość zwrotu w przeciągu kilkunastu dni. Dogadałem się telefonicznie jaki potrzebuję aparat, obiektyw i torbę. Udało mi się jeszcze uzyskać ok 200 zł rabatu i gratisowy filtr UV. Pieniądze przelałem w piątek. W poniedziałek wyszła paczka i we wtorek mogłem się cieszyć swoim zakupem. Minusem było jednak to, iż ze względu na okres przedświąteczny pracownik nie mógł sprawdzić tego aparatu i czy wszystko w nim gra. Na szczęście grało. Drugą sprawą jest to, że ilekroć dzwoniłem do sklepu to w słuchawce "witał" mnie monotonny znudzony głos i miałem wrażenie, że jestem obsługiwany przez znudzonego pracownika, któremu bardzo przeszkadzam. Bardzo mnie to niestety zniechęca do kontaktów z tą firmą. Jeśli natomiast chodzi o sprawność obsługi i jakość towaru to wszystko w najlepszym porządku.