Podczas wizyty w salonie fryzjerskim, właściciel salonu wysokim tonem zwracał się do pracownika, obrażał mnie i mojego małżonka, twierdząc, że pracownik nie powinien udzielać nam rabatu. Kiedy pracownik zapytał dlaczego nie, skoro innym udzielają, właściciel kategorycznie odmówił, nie podając powodu. Nie czułam się dobrze, a nawet bardzo źle, widząc jak zostałam potraktowana. Wiem natomiast, że moja noga nigdy tam niepostanie, a więcej powiem, będę rozpowszechniała wszystkim znajomym, co tam się dzieje.
Podczas wizyty w salonie fryzjerskim, właściciel salonu wysokim tonem zwracał się do pracownika, obrażał mnie i mojego małżonka, twierdząc, że pracownik nie powinien udzielać nam rabatu. Kiedy pracownik zapytał dlaczego nie, skoro innym udzielają, właściciel kategorycznie odmówił, nie podając powodu. Nie czułam się dobrze, a nawet bardzo źle, widząc jak zostałam potraktowana. Wiem natomiast, że moja noga nigdy tam niepostanie, a więcej powiem, będę rozpowszechniała wszystkim znajomym, co tam się dzieje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.