czyszczenie-wpisow.eu

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Czy ktoś proponuje...
Czy ktoś proponuje mi zamykanie ust klientom i ich straszenie? Dostałem spam od „biuro czyszczenie-wpisow” i zaniemówiłem. Nadawca maila twierdzi, że za pieniądze "pozbędziemy się złych ocen mających wpływ na sprzedaż Twoich usług, produktów". Jak to robią? Twierdzą, że "sprawnie i merytorycznie wchodzimy w dyskusje z internautami... przekonując ich do zaprzestania zniesławiania..." Rozumiem, że w ten sposób mogą walczyć z trollami, ale ciekawe jak chcieliby przekonać autentycznych klientów do zmiany opinii i przekonań? Może liczą, że wystarczy poważnie wyglądające pismo i trochę prawniczego żargonu, a klient ze strachu pobiegnie kasować swoje opinie? Acha, firma pisze też, że „dodajemy wpisy o pozytywnym wydźwięku" oraz jest też stawka za "jednorazowe usunięcie negatywnych wpisów w internecie". Więc mówię sprawdzam, skoro firma jest taka skuteczna, czy będziecie w stanie usunąć ten wpis? Nie dajmy się zastraszyć!

Amiir

23.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

czyszczenie-wpisow.eu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż czyszczenie-wpisow.eu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Czy ktoś proponuje...
Czy ktoś proponuje mi zamykanie ust klientom i ich straszenie? Dostałem spam od „biuro czyszczenie-wpisow” i zaniemówiłem. Nadawca maila twierdzi, że za pieniądze "pozbędziemy się złych ocen mających wpływ na sprzedaż Twoich usług, produktów". Jak to robią? Twierdzą, że "sprawnie i merytorycznie wchodzimy w dyskusje z internautami... przekonując ich do zaprzestania zniesławiania..." Rozumiem, że w ten sposób mogą walczyć z trollami, ale ciekawe jak chcieliby przekonać autentycznych klientów do zmiany opinii i przekonań? Może liczą, że wystarczy poważnie wyglądające pismo i trochę prawniczego żargonu, a klient ze strachu pobiegnie kasować swoje opinie? Acha, firma pisze też, że „dodajemy wpisy o pozytywnym wydźwięku" oraz jest też stawka za "jednorazowe usunięcie negatywnych wpisów w internecie". Więc mówię sprawdzam, skoro firma jest taka skuteczna, czy będziecie w stanie usunąć ten wpis? Nie dajmy się zastraszyć!