Carto Store

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

- Obsługa sklepu...
- Obsługa sklepu nie zna sprzedawanych w sklepie produktów. - Sprzedawcy są zbyt nachalni, zbyt często pytają, czy mogą w czymś pomóc. Klient nie czuje się z tym komfortowo. - Ceny w sklepie są wyższe niż u konkurencji. - Nie wiadomo, do kogo jest adresowana oferta produktowa. Blisko siebie są umieszczone produkty szkolne oraz produkty dla profesjonalistów. Przykładowo, ołówki w cenie 1 zł /szt. sąsiadują z ołówkami w cenie za 8 zł/szt, przy czym obsługa sklepu nie potrafi wyjaśnić tak dużej różnicy cenowej. - Sklep oferuje szeroką gamę produktów, ale brakuje dobrego merchandisingu. Sensowne byłoby osobne wydzielenie osobnego miejsca na produkty profesjonalne oraz szkolne.

zarejestrowany-uzytkownik

03.07.2019

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka

Nie zgadzam się (0)
Duży i przestronny...
Duży i przestronny sklep, można bez problemu przemieszczać się między regałami nawet z wózkiem. Sklep jest czysty, artykuły poukładane. Ekspedientki bez problemu pomagają szukać produktu na sali sprzedażowej. Są miłe i grzeczne. Wszystkie artykuły papiernicze, piśmiennicze w jednym miejscu w świetnej lokalizacji. Polecam!

Monika_3105

14.04.2019

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka

Nie zgadzam się (0)

Carto Store

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, ul. ul. Legnicka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Carto Store?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

- Obsługa sklepu...
- Obsługa sklepu nie zna sprzedawanych w sklepie produktów. - Sprzedawcy są zbyt nachalni, zbyt często pytają, czy mogą w czymś pomóc. Klient nie czuje się z tym komfortowo. - Ceny w sklepie są wyższe niż u konkurencji. - Nie wiadomo, do kogo jest adresowana oferta produktowa. Blisko siebie są umieszczone produkty szkolne oraz produkty dla profesjonalistów. Przykładowo, ołówki w cenie 1 zł /szt. sąsiadują z ołówkami w cenie za 8 zł/szt, przy czym obsługa sklepu nie potrafi wyjaśnić tak dużej różnicy cenowej. - Sklep oferuje szeroką gamę produktów, ale brakuje dobrego merchandisingu. Sensowne byłoby osobne wydzielenie osobnego miejsca na produkty profesjonalne oraz szkolne.