AWITEKS

(2.52)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 178)

Pokaż wszystkie opinie

Awiteks to miejsce...
Awiteks to miejsce z potencjałem, jednak jakość obsługi oraz świeżość wypieków pozostawiają nieco do życzenia. Pączki, które powinny być wizytówką piekarni, niestety bywają nieświeże, co odbiera przyjemność z degustacji. Obsługa jest nierówna – młodsza ekspedientka wyróżnia się uprzejmością, profesjonalizmem i dbałością o komfort klientów. Niestety, starsza pani za ladą prezentuje podejście, które może skutecznie zniechęcić do ponownych odwiedzin. Zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie sprawia wrażenie osoby niechętnej do obsługi, co znacząco wpływa na atmosferę lokalu. Szkoda, bo miejsce mogłoby być znacznie przyjemniejsze, gdyby standardy obsługi były jednolite i przyjazne dla każdego klienta.

Klient_kVE12

02.04.2025

Placówka

Kraków, ul. Na Błonie 11C

Nie zgadzam się (0)

AWITEKS

Dane firmy

Kraków

Kraków, Władysława Łokietka 242

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AWITEKS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Awiteks to miejsce...
Awiteks to miejsce z potencjałem, jednak jakość obsługi oraz świeżość wypieków pozostawiają nieco do życzenia. Pączki, które powinny być wizytówką piekarni, niestety bywają nieświeże, co odbiera przyjemność z degustacji. Obsługa jest nierówna – młodsza ekspedientka wyróżnia się uprzejmością, profesjonalizmem i dbałością o komfort klientów. Niestety, starsza pani za ladą prezentuje podejście, które może skutecznie zniechęcić do ponownych odwiedzin. Zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie sprawia wrażenie osoby niechętnej do obsługi, co znacząco wpływa na atmosferę lokalu. Szkoda, bo miejsce mogłoby być znacznie przyjemniejsze, gdyby standardy obsługi były jednolite i przyjazne dla każdego klienta.