LazienkaPlus.pl

(2.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 37)

Pokaż wszystkie opinie

Kiedy zamówiliśmy produkty...
Kiedy zamówiliśmy produkty za łączną kwotę 10 000 zł - nie otrzymaliśmy części zamówienia o wartości ponad 3500 zł. Nie rozumiem skąd biorą się wszystkie pozytywne opinie skoro przypadków takich jak mój jest sporo. Reklamacje odrzucone, obsługa chce zbyć problem odsyłając do samodzielnej reklamacji u kuriera (!!!) co zrobiliśmy, tracąc oczywiście tylko czas. Sklep rości prawo do odrzucenia reklamacji z racji tego że zorientowaliśmy się o brakach po upływie 7 dni od zamówienia - harmider związany z wykańczaniem mieszkania pracą i innymi sprawami jednocześnie. Obsługa klienta robi wszystko żeby zbyć reklamujących klientów i dbać o interes sklepu, w każdy możliwy sposób.

Niezweryfikowany Klient_V2Kq

09.02.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)

LazienkaPlus.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż LazienkaPlus.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.