Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, opłaciłam i ..... ani widu, ani słychu.
Dopiero po dwóch dniach otrzymałam trzy e-maile o takiej samej treści z przeprosinami za techniczną zwłokę w podaniu informacji o przyjęciu i opłacie za zamówienie i ...... na tym koniec.
Ani numeru zamówienia, ani informacji, kiedy będzie wysłane....
Dzisiaj od rana próbuję dodzwonić się na podane dwa numery telefonu. Niestety bezskutecznie.
Rano byłam ósma lub dziewiąta w kolejce i czekanie przedłużało się w nieskończoność.
Od południa zaś, po naciśnięciu "dwójki", czyli cyfry kierującej mnie do konsultanta zajmującego się zamówieniami, po prostu połączenie zostaje zerwane!!! Wielokrotnie.......
Napisałam e-mail z prośbą o kontakt. Oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi.
Ten sklep internetowy to chyba jakiś żart...... 5 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia pojęcia nie mam, co się dzieje..
Sprzedaż internetowa w dzisiejszych czasach wymaga zdecydowanie wyższych standardów obsługi niż to, co oni oferują w swoim sklepie.
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj marka EUROFIRANY to oprócz czołowych, szlachetnych i ekskluzywnych firan i zasłon także ręczniki, pościele, poduszki, koce, obrusy, lampy, narzuty, ceramika oraz całe mnóstwo innych, pięknych dekoracji i dodatków. Dzieje firmy zrodziły się jednak od zaklętych w nazwie firan, bo to właśnie eksportowane z Węgier w latach 90. firany, dały początek tej wspaniałej, zrodzonej z marzeń i pasji historii. Pracowitość i intuicja założycieli pozwoliła im z małego, rodzinnego biznesu stworzyć firmę, która obecnie jest liderem na polskim rynku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.