Opinia użytkownika: Klient_abkk
Dotycząca firmy: Eurofirany
Treść opinii: Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, opłaciłam i ..... ani widu, ani słychu. Dopiero po dwóch dniach otrzymałam trzy e-maile o takiej samej treści z przeprosinami za techniczną zwłokę w podaniu informacji o przyjęciu i opłacie za zamówienie i ...... na tym koniec. Ani numeru zamówienia, ani informacji, kiedy będzie wysłane.... Dzisiaj od rana próbuję dodzwonić się na podane dwa numery telefonu. Niestety bezskutecznie. Rano byłam ósma lub dziewiąta w kolejce i czekanie przedłużało się w nieskończoność. Od południa zaś, po naciśnięciu "dwójki", czyli cyfry kierującej mnie do konsultanta zajmującego się zamówieniami, po prostu połączenie zostaje zerwane!!! Wielokrotnie....... Napisałam e-mail z prośbą o kontakt. Oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi. Ten sklep internetowy to chyba jakiś żart...... 5 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia pojęcia nie mam, co się dzieje.. Sprzedaż internetowa w dzisiejszych czasach wymaga zdecydowanie wyższych standardów obsługi niż to, co oni oferują w swoim sklepie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!