Obserwacja dotyczy Firmy Księgarskiej Serwis. Mój kontakt z tą księgarnią nastąpił bardzo przypadkowo, nie znałam jej wcześniej. Późnym wieczorem dziecko zakomunikowało mi, że potrzebuje książkę-nowość wydawniczą, jako jeden z podstawowych podręczników do przygotowania się z konkursu przedmiotowego. Zostało kilkanaście dni na przygotowanie się, w tym przypadku kryterium dla mnie najważniejsze odbiór osobisty bądź wysyłka priorytetem najważniejsze. Po wpisaniu wyszukiwarce okazuje się, że książka jest dostępna na terenie kraju tylko w tej księgarni. Środa wieczorem: składam zamówienie drogą internetową poprzez serwis aukcyjny. Robię przelew, określam sposób wysyłki. Po chwili otrzymuję e-mail bezpośrednio z informacjami z księgarni jaką kwotę mam zapłacić, zapytanie jaki wybieram sposób wysyłki itp.
W mailu znajduje także link, pod którym mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia. Tutaj niestety niezbyt miłe zaskoczenie.
Kolejnego dnia okazuje się, na podstawie moich obserwacji, że te informacje nie są aktualizowane /ciągle widnieje info na moim koncie z dużą większą kwotą do zapłaty niż powinnam, jak również informacja, iż mojej wpłaty nie zaksięgowano i przesyłki nie wysłano/.
Przypominam sobie, że przecież dostałam kolejnego maila od firmy, iż wpłata wpłynęła, a popołudniu kolejną informację, iż przesyłka została wysłana pocztą, tak jak prosiłam. Szybkość działań między złożeniem zamówienia a wysyłką oceniam na bardzo dobrze, kontakt z kupującym też utrzymywany bardzo sprawnie. Sugerowałabym jednak aktualizację zapisu zmian na koncie kupującego, ewentualnie wycofanie takiej opcji, jeśli informację są nieprawdziwe. Mimo wszystko wpisałam do ulubionych ten adres.
Obserwacja dotyczy Firmy Księgarskiej Serwis. Mój kontakt z tą księgarnią nastąpił bardzo przypadkowo, nie znałam jej wcześniej. Późnym wieczorem dziecko zakomunikowało mi, że potrzebuje książkę-nowość wydawniczą, jako jeden z podstawowych podręczników do przygotowania się z konkursu przedmiotowego. Zostało kilkanaście dni na przygotowanie się, w tym przypadku kryterium dla mnie najważniejsze odbiór osobisty bądź wysyłka priorytetem najważniejsze. Po wpisaniu wyszukiwarce okazuje się, że książka jest dostępna na terenie kraju tylko w tej księgarni. Środa wieczorem: składam zamówienie drogą internetową poprzez serwis aukcyjny. Robię przelew, określam sposób wysyłki. Po chwili otrzymuję e-mail bezpośrednio z informacjami z księgarni jaką kwotę mam zapłacić, zapytanie jaki wybieram sposób wysyłki itp.
W mailu znajduje także link, pod którym mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia. Tutaj niestety niezbyt miłe zaskoczenie.
Kolejnego dnia okazuje się, na podstawie moich obserwacji, że te informacje nie są aktualizowane /ciągle widnieje info na moim koncie z dużą większą kwotą do zapłaty niż powinnam, jak również informacja, iż mojej wpłaty nie zaksięgowano i przesyłki nie wysłano/.
Przypominam sobie, że przecież dostałam kolejnego maila od firmy, iż wpłata wpłynęła, a popołudniu kolejną informację, iż przesyłka została wysłana pocztą, tak jak prosiłam. Szybkość działań między złożeniem zamówienia a wysyłką oceniam na bardzo dobrze, kontakt z kupującym też utrzymywany bardzo sprawnie. Sugerowałabym jednak aktualizację zapisu zmian na koncie kupującego, ewentualnie wycofanie takiej opcji, jeśli informację są nieprawdziwe. Mimo wszystko wpisałam do ulubionych ten adres.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.