Sanitech

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Miła obsługa, zaopatrzenie...
Miła obsługa, zaopatrzenie dobre jak również i ceny, ale na tym koniec. Będąc klientem finalnym nie możemy na nic innego liczyć jak tylko na dobry marketing. Firma jest jak świstak zawijający te produkty w sreberka. Zakupiłem produkt marki BUDERUS do swojej kotłowni, za namową sprzedawcy-serwisanta. Firma BUDERUS - jak wynika z informacji stron www oraz sprzedawcy-przedstawiciela SANITECH) -gwarantuje w swojej polityce marketingowej opiekę nad wykonaniem kotłowni oraz jej uruchomienie i odbiór w osobie serwisanta regionalnego zatrudnionego w firmie handlującej jej produktami w danym regionie na podstawie umów handlowych zawartych pomiędzy obojga firmami. Serwis SANITECH to totalna porażka i żenada. Od września 2011 roku serwisant uruchamia mi kotłownię w nastepujacy sposób: dzwonię - odpowiedź: " przyjeżdzam"-oczekuję (mija tydzień),dzwonię - zaskoczenie, odpowieź przyjeżdżam - oczekuję (i tak powtarzanie do grudnia). W grudniu rozmowa z właścicielem firmy (obietnica załatwienia sprawy w ciągu tygodnia, oczekuję na tlefon) - mijają dwa tygodnie (prezes nie uchwytny dla mnie)-telefon do serwisu szczecin BUDERUS. W styczniu 2012 roku po drugim telefonie do serwisu w Szczecinie jest kontakt telefoniczny z sewisantem z SANITECHU, umawiam się z serwisantem na termin i ..... nic. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomijam fakt, że serwisan SANITECHU, powyższego zdarzenia wykonywał mi kotłownię (CO CWU GAZ), oczywiście zaopatrując się w firmie macierzystej. Po regulacji płatności serwisant się ulotnił oznajmiając, że skończył robotę. I tak zostałem z nieodebranym przez serwis kotłem, z zamkniętą komorą spalania marki BUDERUS, który żeby pracować musi mieć ją uchyloną, zasobnikiem CWU z którego cieknie woda, cieknącą rurą spalinową, niewyregulowanym sterownikiem, kupą śmieci i korozji pojawiającej się na elementach kotła, oraz litrami wody które co trzeci dzień wyławiam z wyczystki kominowej.Sprawę skierowałem do BUDERUSA - i nic - opiszę w opini o BUDERUSIE po zakończeniu sprawy, teraz czekam (już miesiąc) na odpowiedź z w/w firmy na temat sprawy j.w. przedstawiłem - przebieg jak do tej pory podobny.PUENTA: "Nie wszystko złoto co się świeci".Żal....- i - Żenada ...

juri

20.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sklepie Sanitech...
W sklepie Sanitech nie było zbyt wielu klientów, dlatego zaraz po wejściu do wnętrza zostałem nie tylko zauważony przez personel, ale także przywitano mnie słowami: „Dzień dobry”. Wnętrze sklepu było podzielone, gdzie następnie wyeksponowany został towar. Ekspozycja na sklepie nie była może zbyt duża, jednak wszystko było zadbane i wyglądało bardzo dobrze. Ceny towaru kształtowały się na przystępnym poziomie, a bardzo sympatyczny pan z obsługi poinformował mnie, że towar, którego nie ma na stanie mogą zamówić w dość krótkim czasie. Obsługa była bardzo kompetentna i doradziła mi w bardzo istotnej kwestii, co zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie. Personel był bardzo dobrze nastawiony do klienta i widać było, że bardzo się stara, aby klienci byli zadowoleni.

Marlon

08.12.2011

Placówka

Kołobrzeg, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (2)

Sanitech

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sanitech?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miła obsługa, zaopatrzenie...
Miła obsługa, zaopatrzenie dobre jak również i ceny, ale na tym koniec. Będąc klientem finalnym nie możemy na nic innego liczyć jak tylko na dobry marketing. Firma jest jak świstak zawijający te produkty w sreberka. Zakupiłem produkt marki BUDERUS do swojej kotłowni, za namową sprzedawcy-serwisanta. Firma BUDERUS - jak wynika z informacji stron www oraz sprzedawcy-przedstawiciela SANITECH) -gwarantuje w swojej polityce marketingowej opiekę nad wykonaniem kotłowni oraz jej uruchomienie i odbiór w osobie serwisanta regionalnego zatrudnionego w firmie handlującej jej produktami w danym regionie na podstawie umów handlowych zawartych pomiędzy obojga firmami. Serwis SANITECH to totalna porażka i żenada. Od września 2011 roku serwisant uruchamia mi kotłownię w nastepujacy sposób: dzwonię - odpowiedź: " przyjeżdzam"-oczekuję (mija tydzień),dzwonię - zaskoczenie, odpowieź przyjeżdżam - oczekuję (i tak powtarzanie do grudnia). W grudniu rozmowa z właścicielem firmy (obietnica załatwienia sprawy w ciągu tygodnia, oczekuję na tlefon) - mijają dwa tygodnie (prezes nie uchwytny dla mnie)-telefon do serwisu szczecin BUDERUS. W styczniu 2012 roku po drugim telefonie do serwisu w Szczecinie jest kontakt telefoniczny z sewisantem z SANITECHU, umawiam się z serwisantem na termin i ..... nic. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomijam fakt, że serwisan SANITECHU, powyższego zdarzenia wykonywał mi kotłownię (CO CWU GAZ), oczywiście zaopatrując się w firmie macierzystej. Po regulacji płatności serwisant się ulotnił oznajmiając, że skończył robotę. I tak zostałem z nieodebranym przez serwis kotłem, z zamkniętą komorą spalania marki BUDERUS, który żeby pracować musi mieć ją uchyloną, zasobnikiem CWU z którego cieknie woda, cieknącą rurą spalinową, niewyregulowanym sterownikiem, kupą śmieci i korozji pojawiającej się na elementach kotła, oraz litrami wody które co trzeci dzień wyławiam z wyczystki kominowej.Sprawę skierowałem do BUDERUSA - i nic - opiszę w opini o BUDERUSIE po zakończeniu sprawy, teraz czekam (już miesiąc) na odpowiedź z w/w firmy na temat sprawy j.w. przedstawiłem - przebieg jak do tej pory podobny.PUENTA: "Nie wszystko złoto co się świeci".Żal....- i - Żenada ...