Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałem. Dział reklamacji to jakaś kpina. Nie ma możliwości kontaktu z tymi ludźmi, ponieważ nie udostępniają numeru telefonu oraz nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Jedyną drogą kontaktu są telefony do Biura Obsługi Klienta, który odnotowuje to w zgłoszeniu reklamacyjnym, co Dział Reklamacji ma w poważaniu i nic w związku z tym nie robi. Aby doprowadzić reklamację do końca musiałem wykonać kilkadziesiąt telefonów oraz napisać kilkadziesiąt maili (w większości bez odpowiedzi), regularnie zgłaszać skargi oraz wysłać pismo przedsądowe. Tym sposobem po 11 miesiącach trzymałem brakującą część. Z początku jeszcze nie chcieli zgodzić się na dostarczenie towaru na własny koszt, ale w tej kwestii uznali, że mam rację iż jest to niedorzeczne, abym ponosił koszty spowodowane ich nieudolnością. Oczywiście o jakimkolwiek przepraszam, albo chociaż symbolicznej rekompensacie nawet nie ma co marzyć. Zdecydowanie odradzam zakupu w tym sklepie, ponieważ z tego co czytam w opiniach, nie był to odosobniony przypadek.
KOMFORT to polska firma z 27-letnią tradycją. Jest uznawana za lidera na rynku podłóg. W sklepach KOMFORT można znaleźć szeroką ofertę paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin dywanowych i elastycznych, dywanów, drzwi oraz dekoracji i akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg. Obecnie w kraju znajduje się ponad 160 salonów oraz sklep internetowy. W 2019 roku ruszył nowy koncept sklepów wielkogabarytowych, które w swojej ofercie dodatkowo posiadają łazienki, kuchnie i szafy. Pierwszy taki sklep został otworzony w Warszawie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.