Personel pracujący w River Island zawsze jest kulturalny i nie zdarzyło mi się, abym kiedykolwiek nie została przywitana miłym "Dzień dobry!" z uśmiechem na twarzy. Czasem potrafi być to irytujące, gdy wita się ze mną każdy sprzedawca/doradca, ale rozumiem, że to wynika z polityki sklepu i ten obowiązek jest spełniany wzorowo. Sprzedawcy są mili i potrafią pomóc w znalezieniu szukanej rzeczy bez dłuższego zastanowienia, próbują pomóc w dokonaniu wyboru oraz przekazać inne informacje, o które się pyta. Gdy czegoś nie wiedzą, sprawdzają to i nie podają niepewnych informacji (choć czasem powinni od razu znać odpowiedzi na pewne pytania). Ubrania i asortyment są ułożone w schludny sposób, w sklepie nie panuje bałagan. Szybkość obsługi jest optymalna, mogę się rozejrzeć i mam czas na pomyślenie, w którą stronę chcę pójść, nikt nie napastuje mnie przy wejściu pytaniem, czy w czymś mi pomóc. Uważam, że personel tutaj pracujący jest jednym z lepiej przygotowanych do swojej pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.