zoo-dragon.pl

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Do zakupów w...
Do zakupów w tym sklepie zachęcił mnie zakup bonu ze strony mydeal.pl i niestety tym razem się zawiodłam pomimo faktu, że sklep miał opinie pozytywne. Moje zamówienie opiewało na nieco ponad 100 zł i przesyłka była gratis. Przez swoją niewiedzę zaznaczyłam jako sposób zapłaty przelew/karta kredytowa i po 2 tygodniach otrzymałam informację, że anulowano moje zamówienie. Po kontakcie z informacją okazało się, że nie posiadają jednego z produktów, który zamawiałam, ale nikt nie raczył się ze mną skontaktować przez dwa tygodnie. Dopiero po mojej interwencji wysłano mi przesyłkę. Asortyment jest niby szeroki, ale wszystko zależy od tego co mają hurtownie. Nie liczyłabym na informację, że czegoś nie mają.

Iwona_675

27.09.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)
Zaletą tego sklepu...
Zaletą tego sklepu jest oferta produktów przeznaczonych nie tylko dla psów i kotów, lecz także dla amatorów akwarystyki. Natomiast aspekt wizualny strony nie spodobał mi się. Powody są następujące: różne wielkości czcionek, przez co tekst staje się mniej czytelny, a cena produktu napisana jest najmniejszą czcionką, migająca nieustannie reklama przeszkadza w przeglądaniu. Zabrakło informacji o dostępności produktów. Strona jest mało funkcjonalna dla klientów.

Aszka

13.11.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)

zoo-dragon.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zoo-dragon.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do zakupów w...
Do zakupów w tym sklepie zachęcił mnie zakup bonu ze strony mydeal.pl i niestety tym razem się zawiodłam pomimo faktu, że sklep miał opinie pozytywne. Moje zamówienie opiewało na nieco ponad 100 zł i przesyłka była gratis. Przez swoją niewiedzę zaznaczyłam jako sposób zapłaty przelew/karta kredytowa i po 2 tygodniach otrzymałam informację, że anulowano moje zamówienie. Po kontakcie z informacją okazało się, że nie posiadają jednego z produktów, który zamawiałam, ale nikt nie raczył się ze mną skontaktować przez dwa tygodnie. Dopiero po mojej interwencji wysłano mi przesyłkę. Asortyment jest niby szeroki, ale wszystko zależy od tego co mają hurtownie. Nie liczyłabym na informację, że czegoś nie mają.