Skusiłam się niską ceną i zamówiłam biustonosz.. Po otrzymaniu przesyłki byłam w szoku. Po pierwsze przysłano inny kolor niż zamawiany. Po drugie rozmiar z tabeli nie miał nic wspólnego z prawdziwymi wymiarami (zamówiłam miseczkę H, a to co dostałam było najwyżej miseczką C). Po trzecie jakość wykonania wołała o pomstę do nieba. Nawet myślałam, czy nie sprzedać na allegro ale koronki tak odstawały, odznaczały się na ubraniu a ramiączka były koszmarnie długie, że wstyd coś takiego sprzedawać. Zgłosiłam więc, że chcę towar zwrócić i oczekuję zwrotu kosztów także przesyłki, ponieważ towar nie był w ogóle zgodny z opisem. Osoba odbierająca prosiła o kontakt mailowy, bo nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Odpowiedzi na maila nie doczekałam się.. Wysłałam z obszernym wyjaśnieniem biustonosz. Minął termin, w jakim mieli zwrócić pieniądze za wysyłkę. Zadzwoniłam raz - nic nie wyjaśniłam. Drugi raz - to samo. Za trzecim razem po raz kolejny słyszałam, że zgodnie z regulaminem wyślą pieniądze. Tłumaczenie, że termin minął już dawno wmawiano, że pewnie już wysłano (jak za każdym razem). Dłuższe tłumaczenie sprawiło, że pani z którą rozmawiałam zaczęła sobie kpić i obrażać mnie, że upominam się o taką kwotę ('za którą nic nie wybuduję'). Nie wiem co gorsze - jakość produktu czy obsługi.
Postanowiłem kupić prezent "bieliźniany" dziewczynie. Wybór padł na sklep internetowy Mileny, ponieważ mają przyzwoite ceny i ładne wzornictwo. Wysyłka naprawdę ekspresowa, do tego biustonosz był w estetycznym opakowaniu. Ogólnie towar był dobrze zabezpieczony - a to bardzo ważne. Niestety, wybrany przeze mnie rozmiar był nietrafiony - jednak bez problemu wymieniono mi towar.
Skusiłam się niską ceną i zamówiłam biustonosz.. Po otrzymaniu przesyłki byłam w szoku. Po pierwsze przysłano inny kolor niż zamawiany. Po drugie rozmiar z tabeli nie miał nic wspólnego z prawdziwymi wymiarami (zamówiłam miseczkę H, a to co dostałam było najwyżej miseczką C). Po trzecie jakość wykonania wołała o pomstę do nieba. Nawet myślałam, czy nie sprzedać na allegro ale koronki tak odstawały, odznaczały się na ubraniu a ramiączka były koszmarnie długie, że wstyd coś takiego sprzedawać. Zgłosiłam więc, że chcę towar zwrócić i oczekuję zwrotu kosztów także przesyłki, ponieważ towar nie był w ogóle zgodny z opisem. Osoba odbierająca prosiła o kontakt mailowy, bo nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Odpowiedzi na maila nie doczekałam się.. Wysłałam z obszernym wyjaśnieniem biustonosz. Minął termin, w jakim mieli zwrócić pieniądze za wysyłkę. Zadzwoniłam raz - nic nie wyjaśniłam. Drugi raz - to samo. Za trzecim razem po raz kolejny słyszałam, że zgodnie z regulaminem wyślą pieniądze. Tłumaczenie, że termin minął już dawno wmawiano, że pewnie już wysłano (jak za każdym razem). Dłuższe tłumaczenie sprawiło, że pani z którą rozmawiałam zaczęła sobie kpić i obrażać mnie, że upominam się o taką kwotę ('za którą nic nie wybuduję'). Nie wiem co gorsze - jakość produktu czy obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.