Milena

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Skusiłam się niską...
Skusiłam się niską ceną i zamówiłam biustonosz.. Po otrzymaniu przesyłki byłam w szoku. Po pierwsze przysłano inny kolor niż zamawiany. Po drugie rozmiar z tabeli nie miał nic wspólnego z prawdziwymi wymiarami (zamówiłam miseczkę H, a to co dostałam było najwyżej miseczką C). Po trzecie jakość wykonania wołała o pomstę do nieba. Nawet myślałam, czy nie sprzedać na allegro ale koronki tak odstawały, odznaczały się na ubraniu a ramiączka były koszmarnie długie, że wstyd coś takiego sprzedawać. Zgłosiłam więc, że chcę towar zwrócić i oczekuję zwrotu kosztów także przesyłki, ponieważ towar nie był w ogóle zgodny z opisem. Osoba odbierająca prosiła o kontakt mailowy, bo nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Odpowiedzi na maila nie doczekałam się.. Wysłałam z obszernym wyjaśnieniem biustonosz. Minął termin, w jakim mieli zwrócić pieniądze za wysyłkę. Zadzwoniłam raz - nic nie wyjaśniłam. Drugi raz - to samo. Za trzecim razem po raz kolejny słyszałam, że zgodnie z regulaminem wyślą pieniądze. Tłumaczenie, że termin minął już dawno wmawiano, że pewnie już wysłano (jak za każdym razem). Dłuższe tłumaczenie sprawiło, że pani z którą rozmawiałam zaczęła sobie kpić i obrażać mnie, że upominam się o taką kwotę ('za którą nic nie wybuduję'). Nie wiem co gorsze - jakość produktu czy obsługi.

Em.

11.01.2012

Placówka

Łódź, Kościuszki

Nie zgadzam się (4)
Postanowiłem kupić prezent...
Postanowiłem kupić prezent "bieliźniany" dziewczynie. Wybór padł na sklep internetowy Mileny, ponieważ mają przyzwoite ceny i ładne wzornictwo. Wysyłka naprawdę ekspresowa, do tego biustonosz był w estetycznym opakowaniu. Ogólnie towar był dobrze zabezpieczony - a to bardzo ważne. Niestety, wybrany przeze mnie rozmiar był nietrafiony - jednak bez problemu wymieniono mi towar.

Michał_1078

12.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Milena

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Milena?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Skusiłam się niską...
Skusiłam się niską ceną i zamówiłam biustonosz.. Po otrzymaniu przesyłki byłam w szoku. Po pierwsze przysłano inny kolor niż zamawiany. Po drugie rozmiar z tabeli nie miał nic wspólnego z prawdziwymi wymiarami (zamówiłam miseczkę H, a to co dostałam było najwyżej miseczką C). Po trzecie jakość wykonania wołała o pomstę do nieba. Nawet myślałam, czy nie sprzedać na allegro ale koronki tak odstawały, odznaczały się na ubraniu a ramiączka były koszmarnie długie, że wstyd coś takiego sprzedawać. Zgłosiłam więc, że chcę towar zwrócić i oczekuję zwrotu kosztów także przesyłki, ponieważ towar nie był w ogóle zgodny z opisem. Osoba odbierająca prosiła o kontakt mailowy, bo nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Odpowiedzi na maila nie doczekałam się.. Wysłałam z obszernym wyjaśnieniem biustonosz. Minął termin, w jakim mieli zwrócić pieniądze za wysyłkę. Zadzwoniłam raz - nic nie wyjaśniłam. Drugi raz - to samo. Za trzecim razem po raz kolejny słyszałam, że zgodnie z regulaminem wyślą pieniądze. Tłumaczenie, że termin minął już dawno wmawiano, że pewnie już wysłano (jak za każdym razem). Dłuższe tłumaczenie sprawiło, że pani z którą rozmawiałam zaczęła sobie kpić i obrażać mnie, że upominam się o taką kwotę ('za którą nic nie wybuduję'). Nie wiem co gorsze - jakość produktu czy obsługi.