MebloLux

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 9)

Składanie zamówienia w...
Składanie zamówienia w porządku, kupowałam listwy przyblatowe, nie robię tego za często, więc gdyby nie Pan, który przyjmował zamówienie, wyszłabym z samymi listwami. A Pan się mnie zapytał, czy potrzebuję do tych listew jeszcze narożniki i zakończenia. No, oczywiście, że potrzebuję. Kolejne stanowisko - kasa. Okey. Muszę się udać do magazynu, żeby mi wydali towar. Wychodzę z budynku, muszę ominąć byle jaki parking, w między czasie przepuścić dwa elektryczne wózki widłowe i ciężarówkę, przeciąć im wszystkim drogę i jestem w magazynie. trochę to uciążliwe i chyba nie do końca bezpieczne. Jeżeli nie da się połączyć kas z magazynem, to może należałoby wytyczyć jakąś ścieżkę. a w razie gdyby coś się stało, to czyja będzie wina, operatora wózka widłowego, bo we mnie wjechał, czy moja, bo weszłam mu w drogę?

Marta_2199

11.03.2014

Placówka

Lublin, Zemborzycka

Nie zgadzam się (0)
Sklep zajmuje dwa...
Sklep zajmuje dwa poziomy - na dolnym znajdują droższe meble - między innymi komplety wypoczynkowe ze skóry, a także meble do jadalni i sypialni - na górnym poziomie można obejrzeć ofertę wersalek, mebli kuchennych, mebli do jadalni i sypialni w niższych cenach. Poszłam na piętro, żeby obejrzeć ofertę stołów i krzeseł do jadalni. Były ustawione w dwóch rzędach, bardzo blisko siebie, co uniemożliwiało przechodzenie między nimi. Na każdym stole była kartka z informacją o cenie i wymiarach stołu. Przeszłam wzdłuż rzędów dwukrotnie i przez ten czas nie pojawił się nikt z obsługi. Okazało się, że dwie sprzedawczynie siedziały przy swoich stanowiskach i plotkowały. Kiedy zapytałam o dwa wybrane modele stołów, jedna z pracownic powiedziała, że dostępne są w takich kolorach i wymiarach, jakie są wystawione. Nie pofatygowała się, żeby wstać i pomóc mi w wyborze. Rozglądałam się tylko wstępnie w ofercie, więc nie nalegałam, a sprzedawczyni znowu zajęła się rozmową ze współpracownicą.

Aszka

01.12.2010

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 26

Nie zgadzam się (12)
Salon-hurtownia z płytami...
Salon-hurtownia z płytami meblowymi i akcesoriami. Bardzo rzeczowi, pilnują dostaw od producentów, możliwość płatności kartą bankową. Dla klientów stałych oczywiście uznaniowe bonifikaty. Duży wybór, jakość towarów sprawdzona przeze mnie w okresie kilkunastu lat . (pomimo, że firma zmieniała 2 razy lokalizację zawsze ich odnalazłam i lubię robić u nich zakupy.Jedynie parking nie jest ich mocną stroną

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2010

Placówka

Lublin, Zemborzycka

Nie zgadzam się (31)
Sprzedawczyni od samego...
Sprzedawczyni od samego wejści dosklepu zajeła sie mną indywidualnie tzn. chodziła za mna i pokazywała mi wszystkie szafy jakie były tylko w sklepie.Znała każdy kolor i cenę bez problemowo udzieliła mi informacji na temat dostawy towaru do domu.Gdy chodziłam po sklepie zauwazyłam że kierownik-dyrektor sklepu bardzo krzyczał na inną ekspedijetkę-była wystraszona.Uważam że tak głośnne zwrócenie uwagi przez właściciela sklepu było nie taktowne i nie kulturalne.Miałam ochote szybko z tamtąd wyjśc.

Justyna_394

20.07.2009

Placówka

Radom, 1905 Roku 30 A

Nie zgadzam się (25)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu meblowego zaczęłam szukać działu, w którym mogłabym obejrzeć kanapy. Błąkając się po sklepie, który ma trzy poziomy w końcu udało mi się znaleźć interesujące mnie wyposażenie mieszkania. Przebywałam w salonie około 20 minut. Nikt się mną nie zainteresował, nie pomógł w znalezieniu działu, w którym mogłabym wybrać wymarzoną kanapę. Obskurne ekspozycje, totalny nieład na wszystkich piętrach, brak zainteresowania klientem spowodował że wyszłam bardzo zdegustowana.

ZweryfikowanyKlient

20.07.2009

Placówka

Radom, 1905 Roku 30 A

Nie zgadzam się (31)
Celem wizyty w...
Celem wizyty w tym wiodącym salonie meblowym w mieście, było zapoznanie się z ofertą stołów w tym sklepie. Parking przy tym sklepie jest duży, a dojazd dogodny, dlatego też ze znalezieniem miejsca pozostawienia samochodu nie było problemu. W lokalu znajdowało się kilka osób, które z pomocą obsługi (dwie panie) oglądały meble. Wchodząc do sklepu zdecydowaliśmy samodzielnie skierować się do części ze stołami, aby przyjrzeć im się z bliska. Spokojnie przechodząc między meblami i bacznie się im przyglądając, trafiliśmy wreszcie na stoły, które wzbudziły nasze zainteresowanie. W tym momencie podeszła do nas pracownica salonu meblowego z pytaniem, czy potrzebujemy pomocy. Opisaliśmy jej swoje zainteresowania, tak dotyczące jakości mebla, jak i jego ceny. Pani zajęła się nami w sposób iście profesjonalny. Raz jeszcze odbyła z nami 'spacer' po salonie eksponując te stoły, które spełniały nasze wymagania jakościowe i cenowe. Uzupełniała naszą wiedzę o dokładne parametry stołów, rzeczowo i szczegółowo informując o konkretnej ofercie. Do każdego z nich proponowała nam katalog, wstępny kosztorys (ponieważ cena w większości tych przypadków jest zależna od wybarwienia i jakości materiału obiciowego) oraz szacowany czas oczekiwania na wybrany mebel. Podsumowując jesteśmy pod wrażeniem kompetencji obsługi tego salonu. Całościowa ocena to jednak ocena 'cztery', ponieważ początkowo wydawało się nam, iż nikt nie spostrzegł naszego wejścia do dużego przecież salonu meblowego. W momencie jednak podjęcia tematu przez obsługę wszystko przebiegało nad wyraz sprawnie i rzeczowo.

Marcin_196

31.03.2009

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 26

Nie zgadzam się (26)

MebloLux

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MebloLux?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.