Miejska Biblioteka Publiczna w Opolu

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Od czasu do...
Od czasu do czasu bywam w MBP w Opolu, ale za każdym razem doświadczam nieprzyjemnej lub wymuszonej obsługi. Panie podchodzą do stanowiska niechętnie, mają grymas na twarzy, odzywają się zdawkowo, a czasami opryskliwie.Ostatnio odwiedziłam bibliotekę wczoraj. Oddawałam przetrzymaną książkę. Podeszłam do stanowiska obsługi. Pracownica układała książki na regale obok. Podeszła do mnie po dłuższej chwili, a kierując się w moją stronę powiedziała "Proszę podejść tam". Zapytałam gdzie, bo ani nie wskazała ręką miejsca, ani go nie nazwała. Na to pytanie pracownica wytłumaczyła niezbyt miłym tonem, że do stanowiska obok. przesunęłam się i czekałam na obsługę. Pani powiedziała, ile mam zapłacić za przetrzymanie książki i ją odebrała. Przez całą obsługę unikała kontaktu wzrokowego. Niby nie było z jej strony jawnie "niegrzecznego" zachowania, ale cała wizyta stała się nieprzyjemna. Miałam zamiar zażartować stwierdzeniem, że chyba pobiłam rekord przetrzymania książki, ale powstrzymałam się stwierdzając, że nie padnie on na podatny grunt. Nie twierdzę, że każdy pracownik MBP zachowuje się w ten sposób, bo są też uprzejme osoby (szczególnie te młodsze z krótszym stażem pracy), ale niektóre panie nie są zbyt przyjaźnie i otwarcie nastawione na wypożyczających.

zalogowany_użytkownik

27.06.2014

Placówka

Opole, Minorytów 4

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z tej...
Korzystam z tej biblioteki od dłuższego czasu i nie miałam okazji aby na szerszym forum docenić pracę Pań tam pracujących. Nie spotkałam się do tej pory z odmową pomocy przy wyborze lektury. Nie zawsze się wie jakie są nowości literackie i pomoc w tym wypadku jest konieczna.Panie służą pomocą, wskażą regał na której znajduje się poszukiwany autor. Bez nich nie byłoby czytelników. Są bardzo miłe i gotowe do pomocy a przy tym zawsze uśmiechnięte. Uwielbiam atmosferę biblioteki i ten zapach książek.

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2010

Placówka

Opole, Kośnego 34

Nie zgadzam się (3)

Miejska Biblioteka Publiczna w Opolu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Miejska Biblioteka Publiczna w Opolu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Od czasu do...
Od czasu do czasu bywam w MBP w Opolu, ale za każdym razem doświadczam nieprzyjemnej lub wymuszonej obsługi. Panie podchodzą do stanowiska niechętnie, mają grymas na twarzy, odzywają się zdawkowo, a czasami opryskliwie.Ostatnio odwiedziłam bibliotekę wczoraj. Oddawałam przetrzymaną książkę. Podeszłam do stanowiska obsługi. Pracownica układała książki na regale obok. Podeszła do mnie po dłuższej chwili, a kierując się w moją stronę powiedziała "Proszę podejść tam". Zapytałam gdzie, bo ani nie wskazała ręką miejsca, ani go nie nazwała. Na to pytanie pracownica wytłumaczyła niezbyt miłym tonem, że do stanowiska obok. przesunęłam się i czekałam na obsługę. Pani powiedziała, ile mam zapłacić za przetrzymanie książki i ją odebrała. Przez całą obsługę unikała kontaktu wzrokowego. Niby nie było z jej strony jawnie "niegrzecznego" zachowania, ale cała wizyta stała się nieprzyjemna. Miałam zamiar zażartować stwierdzeniem, że chyba pobiłam rekord przetrzymania książki, ale powstrzymałam się stwierdzając, że nie padnie on na podatny grunt. Nie twierdzę, że każdy pracownik MBP zachowuje się w ten sposób, bo są też uprzejme osoby (szczególnie te młodsze z krótszym stażem pracy), ale niektóre panie nie są zbyt przyjaźnie i otwarcie nastawione na wypożyczających.