Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Szpital mieści się...
Szpital mieści się w ładnym, odnowionym budynku i tak samo jak on zasługuje na dobrą ocenę. Moja wizyta u lekarza wypadła dość dobrze. Pani doktor była miła i przyjemna. Udzieliła mi fachowej pomocy, zapoznała z wszelkimi aspektami choroby, metodami leczenia itp. Sama wizyta trwała około 15 minut i w pełni zaspokoiła moje oczekiwania. Jednak placówka posiada także wiele mankamentów. System informacji praktycznie tu nie działa. Brakuje jakiejkolwiek tablicy, wskazującej szczegółowo miejsca i gabinety oraz ich lokalizację w budynku. Jego konstrukcja jest za to dość skomplikowana, tak jak chyba większości polskich szpitali. Moją uwagę przykuł szczególnie jeden ważny szczegół funkcjonowania placówki. W rejestracji wprowadzono system numerkowy. O jego zaletach nie ma sensu wspominać. Warto jednak nadmienić, że w szpitalu działają dwa niezależne punkty rejestracyjne, mimo, że mieszczą się w jednym holu. W jednej strony przyjmowane są przypadki chorób zaliczonych do pierwszej grupy, z drugiej strony holu w okienkach można zarejestrować się do innego typu specjalistów. Numerki można pobrać w obu miejscach. Jednak nad okienkami brakuje jakiegokolwiek opisu czy uwagi, że w tym miejscu pacjent uzyska lub nie uzyska rejestracji reprezentując pierwszą lub drugą kategorię choroby. Jednocześnie z jednego miejsca nie widać numerków wyświetlających się w drugiej części holu, co sprawia, że osoby niezorientowane nierzadko marnują czas i tracą swoją kolejkę tylko dlatego, że nie posiadają wiedzy, jakiej wymaga od nich szpitalny system rejestracyjny. Dodatkowo trzeba powiedzieć, że niesprawny jest też system umawiania na następne wizyty. W okienku panie informują pacjentów nie tylko o dniu, ale także i o dokładnej godzinie spodziewanej wizyty lub zabiegu. W praktyce przychodząc w wyznaczonym terminie do szpitala, pacjent dostaje nową informację o godzinie, która rzadko kiedy pokrywa się z ustaloną pierwotnie. Zazwyczaj jest ona późniejsza. Wynika to z faktu, że wielu doświadczonych pacjentów przychodzi wcześniej niż powinni i w ten sposób są dopuszczani w pierwszej kolejności na zabiegi. W rejestracji nikt nie zważa bowiem na to, jaką godzinę pierwotnie pacjent miał ustaloną. W ten sposób system, którego zadaniem była likwidacja kolejek, działa niesprawnie, irytując dodatkowo pacjentów.

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2010

Placówka

Poznań, Szamarzewskiego 62

Nie zgadzam się (5)

Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szpital mieści się...
Szpital mieści się w ładnym, odnowionym budynku i tak samo jak on zasługuje na dobrą ocenę. Moja wizyta u lekarza wypadła dość dobrze. Pani doktor była miła i przyjemna. Udzieliła mi fachowej pomocy, zapoznała z wszelkimi aspektami choroby, metodami leczenia itp. Sama wizyta trwała około 15 minut i w pełni zaspokoiła moje oczekiwania. Jednak placówka posiada także wiele mankamentów. System informacji praktycznie tu nie działa. Brakuje jakiejkolwiek tablicy, wskazującej szczegółowo miejsca i gabinety oraz ich lokalizację w budynku. Jego konstrukcja jest za to dość skomplikowana, tak jak chyba większości polskich szpitali. Moją uwagę przykuł szczególnie jeden ważny szczegół funkcjonowania placówki. W rejestracji wprowadzono system numerkowy. O jego zaletach nie ma sensu wspominać. Warto jednak nadmienić, że w szpitalu działają dwa niezależne punkty rejestracyjne, mimo, że mieszczą się w jednym holu. W jednej strony przyjmowane są przypadki chorób zaliczonych do pierwszej grupy, z drugiej strony holu w okienkach można zarejestrować się do innego typu specjalistów. Numerki można pobrać w obu miejscach. Jednak nad okienkami brakuje jakiegokolwiek opisu czy uwagi, że w tym miejscu pacjent uzyska lub nie uzyska rejestracji reprezentując pierwszą lub drugą kategorię choroby. Jednocześnie z jednego miejsca nie widać numerków wyświetlających się w drugiej części holu, co sprawia, że osoby niezorientowane nierzadko marnują czas i tracą swoją kolejkę tylko dlatego, że nie posiadają wiedzy, jakiej wymaga od nich szpitalny system rejestracyjny. Dodatkowo trzeba powiedzieć, że niesprawny jest też system umawiania na następne wizyty. W okienku panie informują pacjentów nie tylko o dniu, ale także i o dokładnej godzinie spodziewanej wizyty lub zabiegu. W praktyce przychodząc w wyznaczonym terminie do szpitala, pacjent dostaje nową informację o godzinie, która rzadko kiedy pokrywa się z ustaloną pierwotnie. Zazwyczaj jest ona późniejsza. Wynika to z faktu, że wielu doświadczonych pacjentów przychodzi wcześniej niż powinni i w ten sposób są dopuszczani w pierwszej kolejności na zabiegi. W rejestracji nikt nie zważa bowiem na to, jaką godzinę pierwotnie pacjent miał ustaloną. W ten sposób system, którego zadaniem była likwidacja kolejek, działa niesprawnie, irytując dodatkowo pacjentów.