Park Linowy na Wyspie Opatowickiej

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W związku z...
W związku z tym, że moja córka wyjechała teraz do cioci na tydzień a później jej córka przyjedzie do nas usiłowałam znaleźć jakiś atrakcje dla dziewczynek na ten tydzień. Byłam w zeszłym roku w Parku Linowym na Wyspie Opatowickiej i byłam zachwycona, pomyślałam więc, że poszukam informacji w internecie. Pierwsze rozczarowanie - Park Linowy nie ma swojej strony - dla mnie koszmar, bo zdecydowanie większość informacji pozyskuję przez internet. Troszkę lepiej jest odnośnik do Parku z oficjalnej strony miasta. Tam podane tylko informacje ogólne, nie dopatrzyłam się daty aktualizacji. Informacje w jakich miesiącach i godzinach oraz numery telefonów. Niestety kasa do 18, będę dzwonić jutro. W zeszłym roku było mnóstwo komarów, w kasie nie posiadali offa ani niczego innego. Brakuje mi zwykłej możliwości pogadaj na gg z pracownikiem lub kontaktu poprzez e-mail - standard w wielu firmach. Można wtedy zapytać o takie rzeczy jak możliwość skorzystania z jadłodajni w pobliżu, sklepu czy zakupienia napojów. Dla mnie dość istotną sprawą jest możliwość sprawdzenia ceny i informacja czy można zapłacić kartą. Niestety, żeby uzyskać takie informacje trzeba wykonać telefon w godzinach pracy parku, nie zawsze znajduję czas na taki telefon. Jestem rozczarowana brakiem możliwości kontaktu i uzyskania informacji. Szkoda bo Park wspominam jako świetne miejsce a brak możliwości pozyskania wiedzy mocno zaburza ten obraz. O ile w zeszłym roku przymknęłam na to oko, bo była to dość młoda inwestycja o tyle w tym roku już mi doskwiera mocno taka sytuacja.

zalogowany_użytkownik

25.07.2010

Placówka

Wrocław, Braci Gierymskich

Nie zgadzam się (24)

Park Linowy na Wyspie Opatowickiej

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Park Linowy na Wyspie Opatowickiej?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku z...
W związku z tym, że moja córka wyjechała teraz do cioci na tydzień a później jej córka przyjedzie do nas usiłowałam znaleźć jakiś atrakcje dla dziewczynek na ten tydzień. Byłam w zeszłym roku w Parku Linowym na Wyspie Opatowickiej i byłam zachwycona, pomyślałam więc, że poszukam informacji w internecie. Pierwsze rozczarowanie - Park Linowy nie ma swojej strony - dla mnie koszmar, bo zdecydowanie większość informacji pozyskuję przez internet. Troszkę lepiej jest odnośnik do Parku z oficjalnej strony miasta. Tam podane tylko informacje ogólne, nie dopatrzyłam się daty aktualizacji. Informacje w jakich miesiącach i godzinach oraz numery telefonów. Niestety kasa do 18, będę dzwonić jutro. W zeszłym roku było mnóstwo komarów, w kasie nie posiadali offa ani niczego innego. Brakuje mi zwykłej możliwości pogadaj na gg z pracownikiem lub kontaktu poprzez e-mail - standard w wielu firmach. Można wtedy zapytać o takie rzeczy jak możliwość skorzystania z jadłodajni w pobliżu, sklepu czy zakupienia napojów. Dla mnie dość istotną sprawą jest możliwość sprawdzenia ceny i informacja czy można zapłacić kartą. Niestety, żeby uzyskać takie informacje trzeba wykonać telefon w godzinach pracy parku, nie zawsze znajduję czas na taki telefon. Jestem rozczarowana brakiem możliwości kontaktu i uzyskania informacji. Szkoda bo Park wspominam jako świetne miejsce a brak możliwości pozyskania wiedzy mocno zaburza ten obraz. O ile w zeszłym roku przymknęłam na to oko, bo była to dość młoda inwestycja o tyle w tym roku już mi doskwiera mocno taka sytuacja.