Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Park Linowy na Wyspie Opatowickiej
Treść opinii: W związku z tym, że moja córka wyjechała teraz do cioci na tydzień a później jej córka przyjedzie do nas usiłowałam znaleźć jakiś atrakcje dla dziewczynek na ten tydzień. Byłam w zeszłym roku w Parku Linowym na Wyspie Opatowickiej i byłam zachwycona, pomyślałam więc, że poszukam informacji w internecie. Pierwsze rozczarowanie - Park Linowy nie ma swojej strony - dla mnie koszmar, bo zdecydowanie większość informacji pozyskuję przez internet. Troszkę lepiej jest odnośnik do Parku z oficjalnej strony miasta. Tam podane tylko informacje ogólne, nie dopatrzyłam się daty aktualizacji. Informacje w jakich miesiącach i godzinach oraz numery telefonów. Niestety kasa do 18, będę dzwonić jutro. W zeszłym roku było mnóstwo komarów, w kasie nie posiadali offa ani niczego innego. Brakuje mi zwykłej możliwości pogadaj na gg z pracownikiem lub kontaktu poprzez e-mail - standard w wielu firmach. Można wtedy zapytać o takie rzeczy jak możliwość skorzystania z jadłodajni w pobliżu, sklepu czy zakupienia napojów. Dla mnie dość istotną sprawą jest możliwość sprawdzenia ceny i informacja czy można zapłacić kartą. Niestety, żeby uzyskać takie informacje trzeba wykonać telefon w godzinach pracy parku, nie zawsze znajduję czas na taki telefon. Jestem rozczarowana brakiem możliwości kontaktu i uzyskania informacji. Szkoda bo Park wspominam jako świetne miejsce a brak możliwości pozyskania wiedzy mocno zaburza ten obraz. O ile w zeszłym roku przymknęłam na to oko, bo była to dość młoda inwestycja o tyle w tym roku już mi doskwiera mocno taka sytuacja.