Vega

(4.30)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Moni_2

06.12.2014

Placówka

Bytom, Dworcowa 17

Nie zgadzam się (1)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie miła, lecz Pani nie potrafiła profesjonalnie pomóc mi dobrać odżywki do włosów. W rezultacie skorzystałam z konkurencyjnego Rossmanna. Ale ogólnie w sklepie jest spory wybór kosmetyków i artykułów chemicznych.

zalogowany_użytkownik

15.10.2013

Placówka

Mikołów, Rynek 15

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Moni_2

10.10.2013

Placówka

Bytom, Dworcowa 17

Nie zgadzam się (0)
Drogeria ta jest...
Drogeria ta jest bardzo przyjemna dla klienta. Można tam znaleźć dużą ofertę produktów. Obsługa jest miła i pomocna. Pracuje tam także parę uczennic, dzięki czemu nie trzeba szukać po całym sklepie osoby w celu udzielenia potrzebnej informacji. Niestety w tej drogerii znajduje się tylko jedna kasa przez co często robią się długie kolejki.

Monika_2114

25.07.2012

Placówka

Mikołów, Rynek 15

Nie zgadzam się (0)
Przechodziłam obok i...
Przechodziłam obok i postanowiłam zajrzeć do sklepu w poszukiwaniu kremu do twarzy. Sklep z zewnątrz nie był zachęcający, nie miał żadnej ciekawej aranżacji wystawy, tylko zwyczajnie powypisywane ręcznie na kartkach informacje dotyczące promocyjnych cen produktów. Weszłam do środka. Pomieszczenie jest duże, o wystroju nie modernizowanym przez co najmniej kilkanaście lat, może nawet dłużej. Oświetlenie słabe, podłoga szara, ogólne wrażenie ponurości i przygnębienia. W sklepie stało sporo regałów, luźno ustawionych, z wygodnymi przejściami pomiędzy. Kiedy przyjrzałam się asortymentowi na półkach odkryłam, że sklep jest nadspodziewanie dobrze zaopatrzony i ma dość umiarkowane ceny – kremy były po dwa, trzy złote tańsze niż drogerie, w których zakupy robiłam do tej pory. Byłam w sklepie około pół godziny przed zamknięciem. Jedna z pań z obsługi myła już podłogę, używając dość dużo wody. Takie mycie było bardzo nieefektywne, bo w sklepie było kilka klientek, chodzących po mokrej posadzce i mieszających wodę z kurzem z butów i robiących błoto. Stanęłam przed jedną z półek i oglądałam kremy. Pracownica przejechał miotłą ze szmatą przede mną, między mną a półką. Po chwili spojrzała i zauważyła, że właśnie tą półkę oglądam. Zaprosiła mnie, abym podeszła bliżej. Obejrzałam półkę i zauważyłam jedną z maseczek. Zapytałam pracownicy, czy jest może krem z tej serii. Dziewczyna znała się bardzo dobrze na rozkładzie produktów na półkach, pokazała mi, momentalnie, gdzie stoi krem. Podziękowałam. Zapytałam jeszcze, czy można płacić kartą. Powiedziała, ze tak, powyżej 15 złotych. Zabrałam krem i jedną z maseczek i udałam się do kasy. Nie było kolejki, kasjerka była uprzejma, powiedziała „dzień dobry”, wyraźnie kwotę do zapłaty, podziękowała mi za zakupy i pożegnała mnie. Sklep przy bliższym poznaniu okazał się o wiele sympatyczniejszy niż wyglądał na to w pierwszej chwili.

Astrum

09.07.2010

Placówka

Bytom, Dworcowa 17

Nie zgadzam się (26)

Vega

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vega?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.