Już po raz kolejny spotykam się z nieuprzejmym personelem medycznym w Przychodni Lekarskiej na ul. Licealnej w Opolu . Wiem ze każdy z nas ma słabszy dzień, ale Paniom pracującym w przychodni złe dni nie mijają / Każdy telefon, czy wizyta osobista kończy się nieprzyjemna rozmowa. Nikt nie potrafi udzielić informacji, odpowiedzieć na proste pytanie. Dobrze że pamiętają o tym żeby za każdym razem sprawdzić czy książeczka ubezpieczeniowa jest podbita.
Nie chcę generalizować , jest personel uprzejmy, ale ja trafiam głównie na Panie które najlepiej omijać , żeby ciśnienia sobie nie podnosić przed wejściem do gabinetu. Powinny traktować pacjenta jak potencjalnego klienta u nas nie ma kultury obsługi klienta.
Przychodnia jest po remoncie, czysto i przyjaźnie tylko personel do przeszkolenia.
Już po raz kolejny spotykam się z nieuprzejmym personelem medycznym w Przychodni Lekarskiej na ul. Licealnej w Opolu . Wiem ze każdy z nas ma słabszy dzień, ale Paniom pracującym w przychodni złe dni nie mijają / Każdy telefon, czy wizyta osobista kończy się nieprzyjemna rozmowa. Nikt nie potrafi udzielić informacji, odpowiedzieć na proste pytanie. Dobrze że pamiętają o tym żeby za każdym razem sprawdzić czy książeczka ubezpieczeniowa jest podbita.
Nie chcę generalizować , jest personel uprzejmy, ale ja trafiam głównie na Panie które najlepiej omijać , żeby ciśnienia sobie nie podnosić przed wejściem do gabinetu. Powinny traktować pacjenta jak potencjalnego klienta u nas nie ma kultury obsługi klienta.
Przychodnia jest po remoncie, czysto i przyjaźnie tylko personel do przeszkolenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.