Bardzo niemiła Pani na dziale z warzywami. Mój 84 letni tata robiąc zakupy został potraktowany bardzo niegrzecznie. Na zadane pytanie o produkt Pani nie udzieliła mu dwukrotnie odpowiedzi, po czym zaczęła coś marudzić pod nosem, na jego słowa, że teraz Pani umie się odezwać odpwiedzia opryskliwie że jej się nie chce rozmawiać bo ona jest zmęczona. Chyba trzeba zmienić pracę, albo udać się na zwolnienie w takim wypadku, a nie pracować z klientem. Tata nie został przez tą Panią obsłużony, nie odpowiedziała mu na zadanie pytanie, jedynie podzieliła się rozterką o zmęczeniu i niechęci do rozmowy. Zero kultury. Zero profesjonalizmu. Brak szacunku.
Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.
Uwielbiam sklep tej sieci. Nazywam go moim sklepikiem osiedlowym bo mieszkam 50m obok. Zawsze świeże warzywa i pieczywo. Nie ważne o której godzinie przyjdę. Obsługa lady z mięsem bardzo rzetelna, potrafiącą doradzić co dobre. Obsługa kas samoobsługowych i pomoc super sprawna. Choć szkoda ze często kosztem kasy normalnej. Ponieważ często jest jedną Pani do wszystkiego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.