NEO24.PL

(2.72)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 364)

Pokaż wszystkie opinie

Kończy mi się...
Kończy mi się toner w drukarce i zawsze zamawiam nowy w sklepie internetowym neo24.pl z odbiorem własnym w punkcie wydań towaru. Niedawno patrzyłam na tę stronę i sprawdzałam cenę tonera, a teraz już potrzebowałam go zamówić. Wczoraj (5.11.) ok. godz. 12:00 zalogowałam się na swoje konto w tym sklepie i okazało się, że trafiłam na ostatni dzień tygodnia darmowej dostawy. Tym lepiej, bo za dostarczenie produktu jest pobierana opłata, mimo że odbieram osobiście z punktu wydań. Znalazłam więc produkt, który był mi potrzebny i bez problemu potwierdziłam swoje dane i złożyłam zamówienie. Od razu otrzymałam mailem informację o złożeniu tego zamówienia, a po godz. 15:00 przyszedł drugi mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Pozostało więc czekać na kolejną wiadomość. Dziś (6.11.) ok. godz. 20:00 otrzymałam sms i mail z zaproszeniem po odbiór zamówionego towaru do punktu wydań osobistych. Zatem realizacja zamówienia trwała 1,5 dnia - moim zdaniem to bardzo dobry czas.

klientka_7

12.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

NEO24.PL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NEO24.PL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłem w sklepie...
Zakupiłem w sklepie neo24.pl dysk zewnętrzny WD 4tb. Po pół roku rzadkiego użytkowania dysk odmówił posłuszeństwa. Odesłałem do reklamacji by go naprawili - zależy mi na danych. Po ponad 3 tyg. przetrzymywania go dowiedziałem się z maila że dysk nie jest z ich dystrybucji i mi go odsyłają. Infolinia z którą próbowałem załatwić tą sprawę to kompletna porażka. Jak mantrę powtarzają że to nie ich dysk i sugerują że to ja pomyliłem dyski. Nie wiem jak miałbym to zrobić bo nie posiadam drugiego takie dysku. Suma sumarum utraciłem dane i straciłem pieniądze bo jak mam naprawić dysk jako reklamację jeżeli faktura jest wystawiona przez firmę neo24 a firma nie chce się przyznać do produktu. Może ktoś coś poradzi? Infolinia na pewno mi w tym nie pomoże dzwoniłem 3 razy , za pierwszym razem pan zbył mnie jakims numerem telefonu który okazało się że nie istnieje, potem rzucano słuchawką i nie chciani odpowiadać na moje dociekliwe pytania.